سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع آزمون آیلتس

شرکت مهاجرتی هومان

آزمون آیلتس آکادمیک صـد در صـد تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع آزمون آیلتس عبارتند از، آزمون آیلتس جنرال، آیلتس آکادمیک و آیلتس لایف اسکیلز. هر یک از انواع آزمون آیلتس برای اهداف مختلف مهاجرتی مانند تحصیل، کار و سرمایه گذاری به یکی از کشورهای انگلیسی زبان طراحی شده است.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS)، یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. آزمون آیلتس در بیش از 270 مرکز واقع در 110 کشور مختلف دنیا برگزار می ‌شود.

همچنین مدرک آزمون آیتلس مانند آزمون تافل تضمینی از اعتبار زیادی برخوردار است و مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی، اداره مهاجرت و سازمان های کشورهای مختلف می باشد.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون آیلتس تضمینی داری، بپرس.

انواع آزمون آیلتس

با توجه به کاربرد و اهداف مهاجرتی مختلف داوطلبان برای شرکت در آزمون آیلتس، این آزمون  در سه نوع ارائه می شود.

انواع آزمون آیلتس عبارتند از:

آیلتس جنرال (General)

آیلتس جنرال مهارت زبان انگلیسی داوطلبان را در زمینه فعالیت های روزمره کاری و اجتماعی مورد ارزیابی قرار می دهد. در واقع سوالات آزمون آیلتس جنرال در خصوص استفاده از زبان انگلیسی در محل کار و موقعیت های اجتماعی است. همچنین اخذ مدرک آیلتس جنرال برای اشخاصی که قصد مهاجرت به کشورهای استرالیا، کانادا و یا نیوزیلند را دارند، الزامی است. آیلتس جنرال در دو بخش کتبی و شفاهی و در دو روز برگزار می شود. روز اول آزمون کتبی و روز دوم آزمون شفاهی برگزار می شود.

آزمون آیلتس تضمینی

آیلتس آکادمیک (Academic)

آزمون آیلتس آکادمیک، توانایی داوطلبان را در استفاده از زبان انگلیسی در مقاطع تحصیلی دانشگاهی مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد و کسب نمره بالا در این آزمون نشان می دهد داوطلب در استفاده از زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه از مهارت و آمادگی لازم برخوردار است.

آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک هر دو از چهار بخش تشکیل شده و برای اهداف مهاجرتی به کشورهای انگلیسی زبان طراحی شده اند، اما این دو آزمون تفاوت هایی با هم دارند. تفاوت آزمون جنرال و آکادمیک آیلتس در محتوای سوالات و کاربرد آنها است.

نمره آزمون آیلتس برای اپلای تحصیلی و دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر بسیار حائز اهمیت است، در خصوص اهمیت آزمون آیلتس برای اپلای تحصیلی باید تاکید کرد، داوطلبان بدون داشتن مدرک آیلتس با نمره بالا هرگز موفق به دریافت پذیرش تحصیلی نمی شوند و در صورتی که نمره آزمون آیلتس آنها پایین تر از نمره قابل قبولی باشد که از سوی دانشگاه مقصد تعیین شده است، داوطلب شانس خود را برای اپلای تحصیلی از دست خواهد داد، چرا که نمره آیلتس نشان دهنده میزان آمادگی و مهارت های زبان داوطلبان برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی است.

داوطلبان می توانند برای کسب نمره بالا در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت کنند تا با ساختار و سوالات آزمون بیشتر آشنا شوند، همچنین با شناخت مهمترین نکات گرامر در آیلتس مهارت های زبان انگلیسی خود را برای شرکت در آیلتس تقویت کنند. البته شناخت و توجه به اشتباهات رایج در آیلتس نیز یکی دیگر از راهکارهای تقویت مهارت های زبان انلگیسی برای کسب نمره بالا در آیلتس است.

آزمون آیلتس تضمینی

آیلتس لایف اسکیلز (IELTS LIFE SKILLS)

از آوریل سال 2015 علاوه بر آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال نسخه ی دیگری از آزمون آیلتس به نام آیلتس لایف اسکیلز نیز طراحی شد که با هدف ارزیابی دانش زبان انگلیسی افراد در دو مهارت گفتاری (Speaking) و شنیداری (Listening) برگزار می شود. آزمون آیلتس لایف اسکیلز برای کسانی طراحی شده است که قصد دریافت ویزای غیرتحصیلی انگلستان را دارند، با طراحی آزمون آیلتس لایف اسکیلز متقاضیان به جای شرکت در آزمون آیلتس جنرال در این آزمون شرکت می کنند.

برای اینکه بتونی با موفقیت در آزمون آیلتس شرکت کنی، بهتره با قوانین شرکت در آزمون آیلتس مطلع بشی، از این رو برای دریافت مشاوره رایگان ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

ساختار آزمون آیلتس

ساختار آزمون آیلتس (IELTS) در دو نوع جنرال و آکادمیک مانند بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی از جمله آزمون CAE، تافل و آزمون BEC شامل چهار بخش است که چهار مهارت اصلی و کلیدی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کند.

بخش های اصلی آزمون آیلتس عبارتند از:

1- بخش درک مطلب (Reading)

2- بخش شنیداری (Listening)

3- بخش گفتاری (Speaking)

4- بخش نوشتاری (Writing)

همان طور که گفته شد ساختار آزمون آیلتس لایف اسکیلز از دو بخش گفتاری و شنیداری تشکیل شده است و فقط دو مهارت صحبت کردن و گوش دادن را ارزیابی می کند.

ساختار آزمون آیلتس آکادمیک

ساختار آزمون آیلتس آکادمیک شامل بخش های زیر می باشد:

بخش شنیداری (Listening)

بخش شنیداری آزمون آیلتس آکادمیک شامل دو قسمت است و داوطلبان 30 دقیقه برای پاسخ دادن به سوالات این بخش مهلت دارند.

قسمت اول شامل فایل های صوتی در خصوص مکالمات اجتماعی بین دو یا چند نفر است.

قسمت دوم شامل فایل های صوتی در خصوص موضوعات آکادمیک است.

فایل های صوتی در بخش شنیداری فقط یک بار پخش می شود و داوطلبان باید با دقت به فایل ها گوش دهند و براساس آنچه شنیده اند به سوالات پاسخ دهند.

آزمون آیلتس تضمینی

بخش درک مطلب (Reading)

در بخش درک مطلب آزمون آیلتس آکادمیک داوطلبان باید به 40 سوال در مدت زمان 60 دقیقه پاسخ بدهند. واژه های بخش درک مطلب از منابع مختلفی مانند مجلات، روزنامه ها و کتاب ها انتخاب می شوند.

در این بخش سه متن در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که در مجموع شامل 2000 تا 2700 کلمه است.

این مطلب ادامه دارد..

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ویزای ایتالیا

·       ویزای شینگن

·       ویزای شینگن ایتالیا

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون ناتی

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون GRE

·       آزمون دولینگو