سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تفاوت آزمون جنرال و آکادمیک آیلتس

شرکت مهاجرتی هومان

آزمون آیلتس آکادمیک صـد در صـد تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تفاوت آزمون جنرال و آکادمیک آیلتس از نظر کاربرد و ساختار می باشد. آزمون آکادمیک آیلتس برای اپلای تحصیلی در مقاطع دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی کاربرد دارد، اما آزمون جنرال آیلتس برای سایر اهداف مهاجرتی مانند مهاجرت کاری کاربرد دارد.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS)، یک آزمون زبان انگلیسی بین المللی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. آزمون آیلتس در بیش از 270 مرکز واقع در 110 کشور مختلف دنیا برگزار می ‌شود.

همچنین مدرک آزمون آیتلس مانند آزمون تافل تضمینی از اعتبار زیادی برخوردار است و مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی، اداره مهاجرت و سازمان های کشورهای مختلف می باشد.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون آیلتس تضمینی داری، بپرس.

انواع آزمون آیلتس

با توجه به کاربرد و اهداف مهاجرتی مختلف داوطلبان برای شرکت در آزمون آیلتس، این آزمون  در سه نوع ارائه می شود.

انواع آزمون آیلتس عبارتند از:

آیلتس جنرال (General)

آیلتس جنرال مهارت زبان انگلیسی داوطلبان را در زمینه فعالیت های روزمره کاری و اجتماعی مورد ارزیابی قرار می دهد. در واقع سوالات آزمون آیلتس جنرال در خصوص استفاده از زبان انگلیسی در محل کار و موقعیت های اجتماعی است. همچنین اخذ مدرک آیلتس جنرال برای اشخاصی که قصد مهاجرت به کشورهای استرالیا، کانادا و یا نیوزیلند را دارند، الزامی است. آیلتس جنرال در دو بخش کتبی و شفاهی و در دو روز برگزار می شود. روز اول آزمون کتبی و روز دوم آزمون شفاهی برگزار می شود.

اینستاگرام شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آیلتس آکادمیک (Academic)

آزمون آیلتس آکادمیک، توانایی داوطلبان را در استفاده از زبان انگلیسی در مقاطع تحصیلی دانشگاهی مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد و کسب نمره بالا در این آزمون نشان می دهد داوطلب در استفاده از زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه از مهارت و آمادگی لازم برخوردار است.

در خصوص اهمیت آزمون آیلتس برای اپلای تحصیلی باید تاکید کرد، داوطلبان بدون داشتن مدرک آیتلس با نمره بالا هرگز موفق به دریافت پذیرش تحصیلی نمی شوند و در صورتی که نمره ی آزمون آیلتس آنها پایین تر از نمره قابل قبولی باشد که از سوی دانشگاه مقصد تعیین شده است، داوطلب شانس خود را برای اپلای تحصیلی از دست خواهد داد.

داوطلبان می توانند برای کسب نمره بالا در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت کنند تا با ساختار و سوالات آزمون بیشتر آشنا شوند، همچنین با شناخت مهمترین نکات گرامر در آیلتس مهارت های زبان انگلیسی خود را برای شرکت در آیلتس تقویت کنند. البته شناخت و توجه به اشتباهات رایج در آیلتس نیز یکی دیگر از راهکارهای تقویت مهارت های زبان انلگیسی برای کسب نمره بالا در آیلتس است. 

آزمون آیلتس تضمینی

آیلتس لایف اسکیلز (IELTS LIFE SKILLS)

از آوریل سال 2015 علاوه بر آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال نسخه ی دیگری از آزمون آیلتس به نام آیلتس لایف اسکیلز نیز طراحی شد که با هدف ارزیابی دانش زبان انگلیسی افراد در دو مهارت گفتاری (Speaking) و شنیداری (Listening) برگزار می شود. آزمون آیلتس لایف اسکیلز برای کسانی طراحی شده است که قصد دریافت ویزای غیرتحصیلی انگلستان را دارند، با طراحی آزمون آیلتس لایف اسکیلز متقاضیان به جای شرکت در آزمون آیلتس جنرال در این آزمون شرکت می کنند.

برای اینکه بتونی با موفقیت در آزمون آیلتس شرکت کنی، بهتره با قوانین شرکت در آزمون آیلتس مطلع بشی، از این رو برای دریافت مشاوره رایگان ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

ساختار آزمون آیلتس

ساختار آزمون آیلتس (IELTS) در دو نوع جنرال و آکادمیک مانند بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی از جمله آزمون CAE، تافل و آزمون BEC شامل چهار بخش است که چهار مهارت اصلی و کلیدی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کند.

بخش های اصلی آزمون آیلتس عبارتند از:

1- بخش درک مطلب (Reading)

2- بخش شنیداری (Listening)

3- بخش گفتاری (Speaking)

4- بخش نوشتاری (Writing)

همان طور که گفته شد ساختار آزمون آیلتس لایف اسکیلز از دو بخش گفتاری و شنیداری تشکیل شده است و فقط دو مهارت صحبت کردن و گوش دادن را ارزیابی می کند.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

 برای کسب اطلاعات کامل و به روز درباره امکان تبدیل نمره تافل به آیلتس می تونی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کاملترین راهنمایی رو دریافت کنی.

مدت اعتبار مدرک آزمون آیلتس

مدت اعتبار آزمون آیلتس مانند بسیاری از آزمون های زبان معتبر مانند آزمون OET تضمینی موقتی است و پس از انقضای مدت اعتبار مدرک آیلتس فاقد اعتبار خواهد بود. مدت اعتبار مدرک آزمون آیلتس مانند آزمون تافل 2 سال است و پس از گذشت این مدت اعتبار مدرک منقضی شده و در صورتی که متقاضی پس از 2 سال بخواهد از مدرک آزمون برای اپلای تحصیلی یا سایر اهداف مهاجرتی استفاده کند، باید دوباره در آزمون آیلتس شرکت کند و مدرک جدیدی با نمره قابل قبول اخذ نماید.

اگر تصمیم داری برای مهاجرت تحصیلی به کشور مورد علاقت در آزمون آیلتس و سایر آزمون ها برای اپلای تحصیلی مانند آزمون GRE تضمینی شرکت کنی، اما از نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون اطلاعی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

این مطلب ادامه دارد..

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ویزای ایتالیا

·       ویزای شینگن

·       ویزای شینگن ایتالیا

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون ناتی

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون GRE

·       آزمون دولینگو