سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ویزای تحصیلی چیست؟ (2)

در ادامه ویزای تحصیلی چیست بدانید که ..

دانشجویان خارجی که قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور مقصد را داشته باشند در صورت تاهل و داشتن همسر و فرزندان زیر 18 سال، در صورت اثبات تمکن مالی خود برای پرداخت هزینه های زندگی در کشور مقصد، می توانند همراه با اخذ ویزای دانشجویی، ویزای همراه برای خانواده خود نیز دریافت نمایند.

همچنین از مزایای ویزای همراه دانشجویی برای فرزندان کمتر از 18 سال دانشجوی خارجی، تحصیل رایگان در مدارس دولتی کشور مقصد است.

همچنین برای یکی از والدین دانش آموز زیر 18 سال که قصد تحصیل در یکی از مدارس کشور مقصد را دارد، ویزای همراه صادر می شود.

آیا با ویزای تحصیلی برای دانشجویان خارجی اجازه کار صادر می شود؟

قانون کار برای دانشجویان خارجی در کشورهای مختلف، متفاوت است، اما به طور کلی دانشجویان خارجی که دارای ویزای دانشجویی می باشند، می توانند طبق قانون به صورت محدود و پاره وقت برای خود کار پیدا کرده و برای آن مجوز کار صادر می شود. مثلا برای دانشجویان خارجی که در کشورهای اروپایی تحصیل می کنند برای حدود 20 ساعت کار در هفته مجوز کار صادر می شود.

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا میتونی یک مهاجرت تحصیلی موفق را تجربه کنی.

متقاضی مهاجرت تحصیلی باید ابتدا با مقایسه تحصیل در کشورهای مختلف،  بهترین کشور را با توجه به شرایط و امکانات خود برای تحصیل انتخاب کند. البته به طور کلی بهترین کشورها برای تحصیل کشورهایی هستند که هزینه اقامت کمتری دارند و شهریه دانشگاه ها نیز بسیار گران نیست.

کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس و کشورهای پیشرفته ی اروپایی به دلیل کیفیت آموزشی بالا و ارائه مدارک معتبر و بین المللی بهترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی هستند.

همچنین کشور ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران، کیفیت آموزشی بالا و معتبر بودن مدارک دانشگاه ها و ارتباط با کشورهای اروپایی و پایین بودن هزینه ها نسبت به برخی کشورها یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان است و هر ساله ایرانیان بسیاری برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه اقدام می کنند. 

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

 

لینکهای مفید شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       مشاوره خدمات مهاجرتی

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·       اخذ ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی