سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

بورسیه های پزشکی ایتالیا

در ادامه مطلب تحصیل در رشته پزشکی در ایتالیا باید بدانید که ..

بورسیه های پزشکی ایتالیا

شاید تابه‌حال این سوال برای‌تان پیش بیاید که آیا راهی برای تحصیل در دانشکده پزشکی در ایتالیا با قیمت کمتر وجود دارد یا نه. پاسخ به این سوال مثبت است. دانشگاه های این کشور با همکاری سازمان های منطقه ای بورسیه های تحصیلی متعددی را به دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه می دهند. بورسیه های تحصیلی در اغلب مواقع جهت دسترسی آسان به آموزش عالی، کاهش مبلغ شهریه و همچنین کمک های مالی و حمایت مسکن یا در حالت کلی سایز هزینه های زندگی هستند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بورسیه های تحصیلی رشته های پزشکی بیشتر آشنا شوید.

بورسیه های دولتی DSU ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

این نوع بورسیه دولتی برای دانشجویان داخلی و بین المللی ایتالیا در نظر گرفته می شود و مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را شامل می شود. مبلغ بورسیه‌ای که برای دانشجویان در نظر گرفته می شود مبلغ مشخصی را برای پوشش هزینه های زندگی، تخفیف کامل یا نصف شهریه و هزینه های اقامت و غذا ارائه می دهد. میزان بورسیه هر دانشگاه و همچنین روند آن باهم کاملا متفاوت است و به سطح درآمد دانشجو بستگی دارد. به طور کلی مبلغی که برای بورسیه در نظر گرفته می شود بین 1000 تا 6000 یورو در سال بوده و این مبلغ متغیر است. در رابطه با دانشگاه هایی که بورسیه تحصیلی در رشته پزشکی را ایتالیا ارائه می دهند، می توان به دانشگاه تورین، میلان، پاویا، بولونیا، سیه نا و پادووا اشاره کوتاهی کرد.

بورسیه تحصیلی بر اساس شایستگی از وزارت امور خارجه ایتالیا

دانشجویان ماهر در رشته های خود از جمله رشته پزشکی می توانند از فرصت بورسیه تحصیلی وزارت امور خارجه و وزارت توسعه اقتصادی در ایتالیا بهره مند شوند. این برنامه در درجه اول دانشجویان بین المللی را هدف قرار می دهد که در زمینه های آکادمیک، ورزشی و هنری مهارت خوبی دارند. 

بورسیه دانشگاه Unicamillus

Unicamillus به عنوان یک دانشکده پزشکی بین المللی خصوصی در ایتالیا، بودجه کامل یا جزئی را برای بورسیه دانشجویان اروپایی و غیر اروپایی در نظر دارد. هدف از بورسیه کردن دانشجویان تشویق آن ها برای تحصیل در رشته پزشکی و پیراپزشکی است. بورسیه ها به دو صورت کامل و جزئی هستند و هزینه های مربوط به تحصیل دانشجو را به طور کامل پوشش می دهند. علاوه بر این، مبلغ در نظر گرفته شده برای بورسیه دانشجویان معمولا بین 6000 تا 10000 یورو متغیر است.

اعتبار و اهمیت مدرک پزشکی ایتالیا در جهان

ایتالیا از کشورهای فوق‌العاده مناسب برای تحصیل پزشکی می‌باشد که به دلیل داشتن دانشکده‌های پزشکی معتبر با سطح علمی بالا و اساتید حرفه‌ای می‌باشد. مدارک پزشکی اخذ شده از مراکز آکادمی کشور ایتالیا در بسیاری از کشورهای جهان و به خصوص ایران قابل تایید می‌باشد که برای دانشجویان پزشکی فرصت عالی را رقم زده است. اعتبار و اهمیت مدرک پزشکی ایتالیا در جهان به دلیل استفاده از آموزش‌های مدرن و جذاب می‌باشد که در نزد دانشجویان بسیار خوشایند می‌باشد و می‌توانید از رنکینگ بالای جهانی دانشگاه‌های آن متوجه این موضوع شوید. دانشجویان خارجی در ایتالیا حتی می‌توانند پس از دریافت مدرک پزشکی برای اشتغال در دیگر کشورها مجوز مخصوص به کشور هدف را اخذ نمایند.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

همچنین برای تحصیل در دانشکده‌های دندان‌پزشکی ایتالیا می‌توانید اقدام نمایید که با به روزترین متدها و حرفه‌ای ترین اساتید مشغول به تحصیل می‌شوید. دانشگاه‌های متعددی در ایتالیا وجود دارند که پزشکی را به زبان انگلیسی آموزش می‌دهند و در این باره به اعتبار و رتبه بالایی در سراسر جهان به خصوص در بین کشورهای اروپایی دست پیدا نموده‌اند. به جرات می‌توان گفت تحصیلات آکادمیک دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا در بین بسیاری از کشورها حرف اول را می‌زند و شما با دریافت آن می‌توانید به راحتی در هر کشوری مشغول به فعالیت شوید. دانشجویان علاقمند ایرانی نیز می‌توانند پس از دریافت مدرک پزشکی از این کشور در ایران اشتغال خود را آغاز کنند چرا که اعتبار آن مورد تایید و توجه انجمن های پزشکی داخلی می‌باشد.

از این رو تمام دانشجویانی که تسلط بر زبان انگلیسی دارند می‌توانند با خیال راحت در این دانشگاه‌ها تحصیل کنند و نیازی به تسلط بر زبان ایتالیایی نمی‌باشد. مدرک پزشکی ایتالیا سالیان سال است که در سراسر جهان شناخته شده می‌باشد و سالیانه تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی وارد این کشور شده و به ثبت‌نام و تحصیل در دانشگاه‌های مختلف آن می‌پردازند. طبق آمار اعلام شده بیشترین فارغ‌التحصیلان از دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا مربوط به کشورهای آلمان، سوئیس، انگلیس و ایالت متحده می‌باشند که پزشکان سرشناسی هستند.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

دیپلم آبی از جمله مدارکی هستند که در این کشور به دانشجویان پزشکی و دندان‌پزشکی اعطا می‌شود. این مدرک بسیار ارزشمند بوده و در کل اروپا به رسمیت شناخته می‌شود. علت اصلی مهم بودن دیپلم آبی اشتغال در سایر کشورها توسط این مدرک است که با تسلط بر زبان انگلیسی و زبان مخصوص به کشور هدف می‌توانید به فعالیت در این حوزه بپردازید. کلاس‌های تشکیل شده در دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا از نظر علمی و نظری بسیار جامع و کامل می‌باشند که به طور معمول 6 سال طول می‌کشد. در زیر می‌توانید مهم‌ترین موارد جذب دانشجویان توسط دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا در سراسر کشور را مشاهده نمایید:

ارائه انواع آموزش‌های بالینی، نظری و علمی در سطح بالا

وجود محیط بین‌المللی و تعامل افراد خارجی با یکدیگر

پیشرفت روزافزون دانشکده‌های پزشکی ایتالیا

هزینه بسیار مناسب و اقتصادی

تعلق گرفتن بورسیه با تحصیل رایگان و ارزان

تعلق گرفتن بیمه تحصیلی ایتالیا به دانشجویان

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

در آکادمی‌های تخصصی ایتالیا، آموزش با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود که همین موضوع دلیلی بر افزایش اعتبار آن در سراسر دنیا می‌باشد. همین امر سبب شده تا بسیاری از دانشگاه‌ها در سراسر کشور بر روی دانشجویان نخبه خود سرمایه‌گذاری کنند و شرایطی را برای مهاجرت و ثبت‌نام آنها در دانشگاه‌های ایتالیا فراهم نمایند. در بین برترین دانشگاه‌های جهان می‌توان دانشگاه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی ایتالیا را مشاهده نمود که به رتبه‌بندی بسار بالایی دست پیدا کرده‌اند. این مراکز آکادمیک با بهره‌گیری از فناوری روز و پیشرفت در آموزش‌های خود هر ساله به رتبه‌های برتری دست پیدا می‌کنند که در جذب دانشجویان بسیار تاثیرگذار می‌باشد. هر چه اعتبار مدرک پزشکی به ویژه برای دانشجویان مهاجر بیشتر باشد ورود آنها به بازار کار با سهولت بالاتری مواجه می‌شود و کمک شایانی به پیشرفت آنها می‌کند

این مطلب ادامه دارد..

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ویزای ایتالیا

·       ویزای شینگن

·       ویزای شینگن ایتالیا

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون ناتی

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون GRE

·       آزمون دولینگو