سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرایط تحصیل رشته بیوپزشکی در ایتالیا

در ادامه مطلب تحصیل در رشته های پیراپزشکی در ایتالیا باید بدانید که ...

شرایط تحصیل رشته بیوپزشکی در ایتالیا

آنچه در این مقاله قرار است به توضیحاتی درباره آن بپردازیم شرایط تحصیل رشته بیوپزشکی در ایتالیا، می باشد که با کمی صبر و حوصله شما را با این شرایط ویژه آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

رشته بیوپزشکی، از انواع رشته ها و شاخه های پیراپزشکی است که از این رشته از زیست در پزشکی استفاده می شود با استفاده از این رشته می توان به درمان انواع بیماری های مختلف و به وجود آوردن درمان های جدید استفاده کرد که امروزه مورد توجه و اهمیت زیاد پزشکان قرار گرفته است.

لذا از جمله موارد مهمی که در این زمینه بسیار حائز اهمیت است کاربرد آن در بهبود وضعیت درمان و سلامت افراد جامعه می باشد که با سرمایه گذاری های هنگفت می توان در این زمینه فعالیت داشت.

همانطور که می دانید شیوه ها و شرایط ویژه ای برای مهاجرت به ایتالیا و نیز تحصیل در رشته بیوپزشکی وجود دارد که به مواردی چند در این باره می پردازیم:

 اخذ بورسیه تحصیلی

پذیرش در آزمون IMAT

 دارا بودن پاسپورت معتبر

 شرایط سنی حدود 18 سال

 داشتن مدارک تحصیلی معتبر

 تسلط به زبان ایتالیایی یا انگلیسی

بنابراین دانشجویان می توانند طبق شرایط و مدارک معتبر به کشور ایتالیا سفر کنند و در دانشگاه های معتبر ایتالیا اعم از دانشگاه میلان، ساپینزا، پادوا، بولونیا و غیره در این رشته ادامه تحصیل دهند.

می توان گفت: امروزه کشور ایتالیا، به عنوان کشوری اروپایی، چهارمین کشور دنیا در زمینه پذیرش دانشجو شناخته شده است که با دریافت برخی از بورسیه های تحصیلی و شرایط خاص توانسته دانشجویان زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب کند.

همچنین کشور ایتالیا، با دارا بودن شرایط پذیرش راحت تر و آسان تر نسبت به دیگر کشورهای اروپایی توانسته پلی مناسب جهت اقامت و ادامه تحصیل و نیز کار در این کشور باشد.

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های ایتالیا در زمینه های پزشکی، پیراپزشکی و انواع رشته های و شاخه های حوزه پزشکی هستید می توانید همین الان برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه ما تماس حاصل نمایید و فرم ارزیابی را پر کرده و پس از انجام راهنمایی و مشاوره های لازم و نیز به دست آوردن اطلاعات جامع و مفید در این حوزه اقدامات لازم را کسب نمایید.

ضمنا سایت مربوط به دانشگاه ایتالیا امکاناتی را فراهم کرده تا طبق شرایط و ضوابط قانونی دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داده و سپس آن ها را در این راستا یاری رساند.

امروزه دانشجویان زیادی جهت ادامه تحصیل در رشته های پزشکی از جمله بیوپزشکی به این کشور مهاجرت می کنند که با وجود شرایط ویژه و مناسب؛ و  نیز مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیلی باعث جذب دانشجویان به این کشور شده است.

ناگفته نماند که مورد اخذ بورسیه تحصیلی، از جمله شرایط  ویژه تحصیل در رشته بیوپزشکی در ایتالیا می باشد که به دانشجویان این امکان را می دهد تا آن ها بتوانند به راحتی و آسانی در مقاطع تحصیلی بالاتر به تحصیل خود بپردازند بدون این که هزینه ای پرداخت کنند.

این کشور از وجود دانشگاه های معتبر، اساتید و استادان با تجربه و نیز مهارت بالا در زمینه های مختلف تدریس در رشته های پزشکی توانسته فارغ التحصیلانی در این زمینه علمی را پرورش و تربیت کند که از نظر تئوری، علمی و اجتماعی نیز بسیار آماده بوده و می توانند در بازار کار به فعالیت مشغول شوند.

در این مقاله با انواع مختلفی از رشته های پزشکی و پیراپزشکی و نیز شاخه های آن آشنا شدید که از مهمترین شرایط تحصیل در این رشته ها شرکت و قبولی در آزمونIMAT  ایتالیا می باشد که در صورت هر گونه سوال، نظر، انتقاد و پیشنهاد می توانید با همکاران  و مشاوران ما در سایت مربوطه تماس بگیرید و پس از انجام مشاوره های لازم و به دست آوردن اطلاعت مفید در این زمینه اقدام نمایید.

شرایط تحصیل رشته بیوتکنولوژی در ایتالیا

تحصیل در رشته بیوتکنولوژی، به عنوان یکی دیگر از انواع رشته های بسیار پرطرفدار پزشکی و پیراپزشکی به شمار می آید که امروزه دانشجویان زیادی را متوجه خود ساخته است.

بنابراین فارغ التحصیلانی که در این رشته موفق بوده اند می توانند با استفاده از فعالیت ها و روند های میکروبیولوژیکی به تولید انواع محصولات در این زمینه بپردازند که به جهت بهبود کیفیت زندگی انسان، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است این رشته از پزشکی خود دارای شاخه های مختلفی است که شامل مواردی همچون: بیوانفورماتیک، تحقیقات دارویی، مهندسی زیست پزشکی و غیره می باشند که هر کدام از این رشته ها نقش موثری در تضمین سلامت و بهبود درمان افراد جامعه دارند.

از دیگر رشته های بیوتکنولوژی می توان به رشته های صنعتی، محیط زیست، کشاورزی، ژنومی و غیره اشاره کرد که شرایط تحصیل در کشور ایتالیا برای دانشجویان مقاطع مختلف آنها فراهم شده است، کافیست تا این افراد بتوانند ویزا و مجوز های لازم را برای ادامه تحصیل در این کشور به دست آورند.

 همانطور که مستحضرید در میان تمامی کشورهای اروپایی توسعه یافته می توان به ایتالیا به عنوان کشوری سلامت محور اشاره کرد که علاوه بر اهمیت به سلامت و بهداشت جامعه خود، توانسته زمینه نجات جسم و جان جامعه بشری را با جذب دانشجویان خارجی در این رشته فراهم سازد.

از این رو، چنانچه قصد تحصیل در این رشته را دارید می توانید طبق شرایطی که در مطلب زیر ارائه می دهیم به آن بپردازید و با حضور در یکی از دانشگاه های معتبر ایتالیا مانند: دانشگاه میلان، تورین، ورونا، پادوا و غیره طبق بهترین شرایط به تحصیل بپردازید و به عنوان فردی مهم و با تجربه در این زمینه در کشور خودتان فعالیت کنید.

از اولویت ها و شرایط تحصیل در این رشته در کشور ایتالیا می توان به تدریس زبان ایتالیایی و انگلیسی، اخذ پذیرش در دانشگاه، اخذ بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی و غیره در گرایش های مختلف اشاره کرد.

برای این که بتوانید در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید باید ابتدا تمامی تلاشتان را برای کسب بورسیه دانشگاه های این کشورانجام دهید، چرا که با وجود این بورسیه شما دیگر لازم نیست که هزینه ای را بابت شهریه دانشگاه پرداخت نمائید.

هم چنین با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره شرایط و مراحل اخذ ویزای تجاری ایتالیا و بهترین مسیر دریافت ویزای سرمایه گذاری ایتالیا مناسب با تخصص و مهارت خود می توانید یک مهاجرت شغلی موفق را با کمترین ریسک تجربه کنید و درباره دریافت انواع ویزای شینگن ایتالیا با کمترین مدارک در کوتاه ترین زمان مانند اخذ ویزای توریستی ایتالیا و اپلای تحصیلی برای ویزای تحصیلی ایتالیا از به روزترین اخبار و اطلاعات قوانین مهاجرت به ایتالیا مطلع باشید

همچنین با کسب بورسیه، امکانات دیگری چون بیمه درمانی در هنگام بروز اتفاقات و بیماری به شما تعلق می گردد که بسیار ارزش دارد و برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

دیگر شرایطی که در این زمینه برای شما فراهم می شود واریز مبلغی به صورت ماهیانه به حساب شخصی تان خواهد بود که می تواند بین هشتصد تا نهصد یورو متغیر باشد که این مسئله بیشتر باعث توجه به تحصیل تا فراهم کردن شرایط زندگی اجتماعی و اقتصادی شما می شود.

پس از کسب بورسیه، شما می توانید تمامی مقاطع را به صورت پیوسته نیز ادامه دهید که قطعا خود نیز نیازمند وجود شرایط مطلوب می باشد که یکی از آنها گذراندن حداقل سیصد واحد در رشته تحصیلی شما با گرایش متنوع است.

شرط تحصیلی دیگر در رشته بیوتکنولوژی، فهمیدن و تسلط کافی به زبان ایتالیایی است چرا که برنامه های ارائه شده و تدریس شده در دانشگاه های ایتالیا، زیان رسمی این کشور است هر چند که بعضی از دانشگاه های آن اقدام به ارائه خدمات به زبان انگلیسی نموده اند.

ناگفته نماند که قبولی در آزمون های مرتبط از دیگر شرایط تحصیل در رشته بیوتکنولوژی در ایتالیا می باشد که باید حداقل نمر? مد نظر را کسب نمایند.

البته اگر از شرایط مالی خوبی برخوردار هستید دیگر نگران ادامه تحصیل خود نباشید، چرا که در دانشگاه های خصوصی این کشور در همان گام اول می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.

این مطلب ادامه دارد...

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·        اخذ ویزا

·       ویزای ایتالیا

·       ویزای شینگن

·       ویزای تجاری ایتالیا

·       ویزای شینگن ایتالیا

·       ویزای تحصیلی ایتالیا

·       ویزای توریستی ایتالیا

·       ویزای سرمایه گذاری ایتالیا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون ناتی

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون GRE

·       آزمون دولینگو