سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت تحصیلی به اروپا (2)

همان طور که گفته شده اخذ ویزای تحصیلی اروپا و تحصیل رایگان در دانشگاه های کشورهای اروپایی به زبان رسمی کشور مقصد امکان پذیر است و متقاضی تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی باید به زبان رسمی کشور مقصد تسلط داشته باشد تا از مزایای تحصیل رایگان در این کشور بهره مند شود.

از دیگر شرایط تحصیل رایگان در دانشگاه های اروپا در مقطع کارشناسی، داشتن دیپلم است. همچنین اگر متقاضی بخواهد در یکی از کشورهای انگلیسی زبان به تحصیل بپردازد باید مدرک زبان معتبر با نمره ی قابل قبول نیز ارائه نماید و دارای آیلتس با نمره 6 باشد.

یکی دیگر از شرایط تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی ارائه مدرک زبان رسمی کشور مقصد می باشد.

همچنین بعضی از کشورهای اروپایی برای پذیرش دانشجوی خارجی در برخی رشته ها، آزمون ورودی و مصاحبه برگزار می کنند که شرط پذیرش متقاضی، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه است.

داشتن معدل و نمرات بالا و شرایط سنی نیز از عوامل تاثیرگذار برای اخذ پذیرش تحصیل رایگان در دانشگاه کشور مقصد می باشد.

اخذ ویزای مهاجرت تحصیلی به اروپا در مقاطع کارشناسی ارشد

دوره ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک تا دو سال است و دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی ارشد بیشتر در رشته های علوم مهندسی، زیر شاخه های مدیریت، اقتصاد، هنر، بازاریابی و رشته های علوم کامپیوتر به تحصیل می پردازند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مانند مقطع کارشناسی برای دانشجویان خارجی دارای شرایط و الزاماتی است، مانند شرط سنی، گپ تحصیلی، شرط معدل، بالا بودن نمره آیلتس برای کشورهای انگلیسی زبان، تسلط به زبان رسمی دانشگاه کشور مقصد و غیره.

مزایای مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای ایرانیان

ویزای تحصیلی اروپا در مقطع دکتری

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های اروپا باید مورد تایید استاد راهنما باشند و دانشجو باید با معرفی پایان نامه و مقالات تخصصی خود استاد راهنما را توجیه نماید و در رقابت با سایر دانشجویان موفق شده و توسط استاد راهنما انتخاب شود.

برای تحصیل در این مقطع تحصیلی، متقاضی باید حداقل نمره ی 7 به بالا را برای آیلتس کسب کرده باشد.

پس از تایید استاد راهنما متقاضی می تواند اقدام به درخواست پذیرش از دانشگاه محل خدمت استاد مورد نظر نماید.

فول فاند چیست؟

در صورتی که متقاضی تحصیل در مقطع دکتری دانشجوی نخبه باشد، تمامی هزینه های تحصیل و زندگی او توسط دانشگاه مورد نظر تامین خواهد شد.

بورسیه تحصیلی مقاله نوسی چیست؟

بورسیه مقاله نویسی در هر 3 مقطع دانشگاهی به تمامی دانشجویان داخلی و خارجی تعلق می گیرد. این بورسیه محدود به دانشگاه یا منطقه ی خاصی نمی شود و تمامی دانشجویانی که مقالات عالی بنویسند، می توانند برای دریافت این بورسیه اقدام کنند.

اگر برای اطلاع از شرایط و مدارک اپلای تحصیلی نیاز به مشاوره و راهنمایی داری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای مفید شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       مشاوره خدمات مهاجرتی

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·       اخذ ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی