سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

هزینه تغییر محل و تاریخ آزمون GRE

در ادامه مطلب هزینه آزمون GRE در ایران باید بدانید که ..

هزینه تغییر محل و تاریخ آزمون GRE

علاوه بر اینکه متقاضی می تواند پس از ثبت نام در آزمون GRE، از شرکت در آزمون انصراف دهد و 50 درصد هزینه ثبت نام را پس بگیرد، همچنین می تواند تاریخ شرکت در آزمون جی آر ای را نیز تغییر دهد، اما تغییر تاریخ شرکت در آزمون نیز هزینه ای معادل 50 دلار دارد که متقاضی باید آن را بپردازد.

متقاضی می تواند مرکز برگزاری آزمون GRE را که در موقع ثبت نام انتخاب کرده بود را نیز پس از ثبت نام تغییر دهد که این کار نیز هزینه ای در بر دارد و در صورتی که متقاضی بخواهد محل برگزاری آزمون را پس از ثبت نام تغییر دهد باید 50 دلار اضافه بپردازد.

همچنین داوطلبان پس از شرکت در آزمون GRE و دریافت نمرات خود می توانند به نمره آزمون نیز اعتراض کنند و هزینه اعتراض به آزمون GRE جنرال 60 دلار و هزینه اعتراض به نمره GRE سابجکت 50 دلار است.

اگر برای قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی نیاز به مشاوره و راهنمایی داری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و بهترین نتیجه رو دریافت کن.

اگر اطلاعی از مراکز برگزاری آزمون GRE تضمینی در ایران نداری، کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

نحوه پرداخت هزینه آزمون GRE

نحوه پرداخت هزینه آزمون GRE به شرح زیر است:

1- ابتدا متقاضی باید یک اکانت در سایت ETS بسازد.

2- پس از اینکه متقاضی حساب کاربری خود را در ETS ایجاد کرد، باید برای ثبت نام آزمون GRE تضمینی اقدام کند و هزینه آزمون را با کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت پرداخت کند.

در صورتی که امکان پرداخت هزینه آزمون GRE را با ویزا کارت ندارید، می توانید با تهیه ووچر GRE پرداخت هزینه آزمون را انجام دهید.

ووچر GRE یک نوع سیستم پرداختی است که در اختیار مراکز آزمون GRE است. متقاضی از مراکز GRE ووچر می خرد و با آن ووچر در سایت ثبت نام می کند.

آیا اپلای تحصیلی آمریکا بدون مدرک GRE امکانپذیر است؟

آزمون greتضمینی

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و شینگن

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی