سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا چقدر است؟

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا چقدر است؟

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا با توجه به سن متقاضی متفاوت خواهد بود:

* اخذ ویزای توریستی برای بزرگسالان: 60 یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان 6 تا 12 سال: 35 یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان زیر 6 سال: رایگان

اگر تصمیم داری برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره به ایتالیا مهاجرت کنی، برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن، ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری (گلدن ویزای ایتالیا تضمینی و…) با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت کاملترین مشاوره در این زمینه بهترین نتیجه رو دریافت کنی.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مراحل اخذ ویزای توریستی ایتالیا

مراحل دریافت ویزای توریستی ایتالیا به ترتیب زیر می باشد:

پر کردن فرم پیشنهاد: اگر متقاضی تصمیم دارد با خانواده به ایتالیا سفر کند باید فرم پیشنهاد را برای تمام اعضای خانواده تکمیل کند.

تعیین وقت سفارت ایتالیا: قدم بعدی تعیین وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای توریستی است.

اگر دنبال بهترین روش برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا تضمینی هستی، توصیه می کنیم خودتان برای این کار اقدام نکنید و این کار را به افراد متخصص و با تجربه واگذار کنید، کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا از تخصص و تجربه کافی در این زمینه (اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا) برخوردارند، پس گرفتن وقت سفارت رو به افراد متخصص بسپار، تا در اولین قدم برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا موفق بشی.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

تهیه و تکمیل مدارک لازم: متقاضی پس از دریافت وقت سفارت ایتالیا و مشخص شدن روز مصاحبه باید مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی را برای روز مصاحبه آماده کند.

حضور در سفارت ایتالیا برای مصاحبه: متقاضی باید در روز مقرر برای مصاحبه و ارائه مدارک لازم، همچنین پرداخت هزینه اخذ ویزا به سفارت ایتالیا مراجعه کند. متقاضی باید رسید پرداخت هزینه را تا زمان دریافت ویزا نزد خود نگه دارد.

پردازش ویزا: در آخرین مرحله، مدارک ارائه شده توسط متقاضی برای اخذ ویزا بررسی می شود و در صورت تکمیل بودن مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی، درخواست اخذ ویزای توریستی ایتالیا پذیرفته می شود و ویزای توریستی برای متقاضی صادر می شود.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و همچنین اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا

مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا 90 روز در یک بازه زمانی 180 روزه است و این ویزا قابل تمدید نیست، جز در موارد خاصی مانند بیماری، حادثه و غیره که متقاضی نمی تواند خاک این کشور را در مهلت مقرر ترک کند، فقط در این صورت ویزای توریستی تمدید می شود و با انقضای مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا (ویزای تضمینی شینگن) متقاضی باید خاک این کشور را ترک کند.

بدون با مهاجرت به ایتالیا داری قدم بزرگی برای آیندت بر می داری، پس بهتره قبل از هر اقدامی اول با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و شینگن

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی