سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضو شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای تضمینی شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند با توجه به اهداف مهاجرتی خود باید برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنند تا اجازه ی ورود، اقامت، کار، تحصیل و غیره را در خاک این کشور داشته باشند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا، دارای مجوز رسمی مهاجرت است و بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انواع روش های مهاجرت و اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا ، بلو کارت ایتالیا تضمینی و غیره را به شما معرفی می کند.

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای تضمینی ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

* ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی

* ویزای سرمایه گذاری

* ویزای کاری ایتالیا تضمینی

* ویزای خودحمایتی ایتالیا تضمینی

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی

ویزای همراه

* ویزای ترانزیت ایتالیا تضمینی

* ویزای بازنشستگی ایتالیا تضمینی

* ویزای پزشکی ایتالیا و….

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا و اقامت در ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا چقدر است؟

متقاضی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا باید ابتدا مدارک لازم برای اخذ ویزا را تهیه کند و به اداره مهاجرت کشور ایتالیا تحویل دهد تا پس از بررسی مدارک وی در صورت تکمیل بودن مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی به درخواست وی ویزای مورد نظر صادر شود.

یکی از شرایط مهم اخذ ویزای تضمینی ایتالیا داشتن تمکن مالی متقاضی است و او باید از توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه های مهاجرت و اقامت در این کشور برخوردار باشد؛ از این رو یکی از مهمترین مدارک اخذ ویزای ایتالیا ارائه مدارک اثبات تمکن مالی متقاضی است.

با توجه به اهداف متقاضی برای مهاجرت به ایتالیا مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، استفاده از خدمات درمانی، گردشگری و دیدار اقوام و دوستان میزان تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزا متفاوت خواهد بود.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

مجموع ضمانت مالی لازم برای سفر به ایتالیا طبق معیارهای تایید شده توسط وزارت امور داخلی ایتالیا محاسبه شده و شامل هزینه بلیط سفر و اقامت نمی ‌شود. برای انواع ویزای تضمینی ایتالیا طبق مدت زمان و روزهای اقامت در این کشور باید تمکن مالی متفاوتی از سوی متقاضی ارائه شود.

مبلغ گواهی تمکن مالی باید به میزان خرج بیش بینی شده در طی یک سال اقامت متقاضی در این کشور باشد و بهتر است مقدار پولی که متقاضی در حساب خود دارد از مبلغ تمکن مالی بیشتر باشد.

برای اطلاع از ساعات باز شدن وقت سفارت برای دریافت نوبت کلیک کن.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدارک اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا

1- اصل صورت حساب بانکی متقاضی با تراکنش های سه ماه گذشته با مهر و امضای مقام رسمی بانک (صورت حساب بانکی حداکثر تا یک ماه دارای اعتبار است.)

2- کپی کارت بانگی: نسخه کپی از کارت بانکی باید نشان دهنده نام و نام خانوادگی متقاضی باشد و نسخه کپی فیش دریافتی که در سه روز آخر از دستگاه خود پرداز دریافت کرده.

3- ضمانت نامه بانکی شخص میزبان یا کپی از اصل با امضای امضا میزبان (امضا کننده دعوتنامه)

4- برای حمایت مالی والدین از کودکان باید مدارک زیر ارائه شود:

* تضمین مالی والدین

* مدارک اثبات رابطه خانوادگی والدین با کودک

* نامه حمایت به زبان انگلیسی و ایتالیایی

* بلیط رفت و برگشت هواپیما برای والدین و کودکان

* مدرک اثبات محل اقامت برای سفر مشترک والدین با کودک

* اصل پاسپورت والدین

* کپی از صفحه با اطلاعات شخصی و یک عکس

* یک کپی از ویزای معتبر والدین

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و شینگن

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی