سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ویزای سرمایه گذاری ایتالیا

ویزای سرمایه گذاری ایتالیا- ویزای ایتالیای تضمینی - ویزای شنگن اروپا
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

سرمایه گذاری خارجی در ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا کلیک کن.

افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند باید با توجه به اهداف مهاجرتی خود ابتدا برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنند و اخذ ویزا اولین گام برای مهاجرت است.

یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت دائم ایتالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری خارجی در این کشور است. سرمایه گذاری در ایتالیا با روش های مختلفی انجام می شود و متقاضی می تواند با انتخاب یکی از روش های سرمایه گذاری و آماده کردن مدارک و سرمایه لازم برای سرمایه گذاری، اقدام به اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا بنماید.

انواع روش های سرمایه گذاری در ایتالیا

متقاضیان مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری می توانند با روش های مختلفی در این کشور سرمایه گذاری کنند که عباتند از:

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی

سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

همچنین متقاضیان می توانند در صورت واجد شرایط بودن با اخذ گلدن ویزای ایتالیا نیز در این کشور سرمایه گذاری کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا، دارای مجوز رسمی مهاجرت است و بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انواع روش های مهاجرت و اخذ ویزای ایتالیا (ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا و…) به شما معرفی می کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاران خارجی می توانند با ثبت شرکت و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا، اقدام به مهاجرت به این کشور نمایند. سرمایه گذاران خارجی می توانند بدون نیاز به اینکه شهروند ایتالیایی را به عنوان مدیر شرکت مشخص کنند، اقدام به ثبت و راه اندازی شرکت در این کشور بنمایند. همچنین سرمایه گذاران خارجی که قصد اخذ ویزای خود اشتغالی دارند، باید پس از ثبت شرکت، به 3 سال فعالیت در زمینه مذکور مشغول باشند. همچنین برای ثبت شرکت شرایطی مانند حداقل سرمایه اولیه، سقف گردش مالی در یک سال، تعداد شهروندان استخدامی در شرکت و… وجود دارد. به طور تقریبی، سرمایه گذاران خارجی باید مبالغی بیش از 10 هزار یورو را جهت تاسیس شرکت مسئولیت محدود هزینه کنند.

انواع شرکت در ایتالیا عبارتند از:

* شرکت با تعهدات محدود (SrL)

* شرکت سهامی (SpA)

* ثبت شعبه

* ظرفیت و مشارکت کلی (snc)

* مشارکت محدود (sas)

* مشارکت محدود به واسطه سهام (sapa)

می تونی برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزا از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیری.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا از طریق خود حمایتی

مهاجرت به ایتالیا با اخذ ویزای سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی و تمکن مالی یکی از آسان ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت ایتالیا است. در روش خود حمایتی متقاضی باید اثبات کنند که 38 هزار یورو سرمایه اولیه به ازای خود و همسرشان را دارد و می تواند به ازای هر فرزند خود 2000 یورو دیگر نیز به صورت سالانه تامین کند. در واقع برای اخذ ویزای خود حمایتی ایتالیا نیازی به سرمایه گذاری در این کشور نیست و متقاضی فقط باید اثبات کند، توانایی مالی برای پرداخت هزینه های زندگی خود و همراهانش را دارد و همچنین توانایی خرید یا اجاره ملک برای زندگی در این کشور را دارد.

در مهاجرت از طریق خود حمایتی متقاضی اجازه کار و سرمایه گذاری در این کشور را ندارد و برای اخذ ویزای خود حمایتی هیچ محدودیتی مانند میزان تحصیلات، سن متقاضی، سابقه کاری و غیره وجود ندارد و متقاضی می تواند در منطقه شینگن آزادانه رفت و آمد داشته باشد. با این ویزا متقاضی ابتدا می تواند اقامت 5 ساله ایتالیا را دریافت کند و سپس برای اخذ اقامت دائم اقدام کند.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا با کارآفرینی (استارت آپ)

کارآفرینی یا راه اندازی کسب و کار جدید و استارت آپ یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت ایتالیا است. سرمایه گذران خارجی می توانند با ایجاد یک استارت آپ و سرمایه گذاری حداقل 50 هزار یورو، اقامت این کشور را دریافت کنند. همچنین سرمایه گذران می توانند با سرمایه گذاری 100 هزار یورویی در یک شرکت از قبل تاسیس شده نیز اقامت ایتالیا را دریافت کنند. سرمایه گذار خارجی برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار باید یک طرح تجاری (بیزینس پلن) قوی و نوآورانه داشته باشد و علاوه بر درآمدزایی و سودآوری، توانایی ایجاد شغل و استخدام نیروی کار ایتالیایی را نیز داشته باشد، تا بتواند تاییدیه مورد نظر را از اداره بازرگانی ایتالیا دریافت کند.

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی