سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا

معایب اخذ ویزای استارتاپ کانادا
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

کانادا یکی از کشورهای صنعتی و توسعه یافته جهان است که طی چند سال گذشته افراد بسیاری از سراسر دنیا با مقاصد مختلف به این کشور مهاجرت کرده اند و برخی نیز موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شده اند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند با توجه به شرایط و امکانات خود از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره به این کشور مهاجرت کنند.

یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری از طریق استارت آپ در این کشور است، که مستقیما منجر به دریافت اقامت دائم کانادا می شود.

اگر تصمیم داری از طریق سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنی، برای کسب اطلاعات در مورد تفاوت ویزای استارت آپ کانادا با کارآفرینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

متقاضی مهاجرت از طریق استارت آپ کانادا باید دارای یک ایده ی تجاری جدید باشد که بتواند با سایر طرح های تجاری رقابت کند و قادر به جذب سرمایه گذار در این کشور باشد تا بتواند بیزینس خود را در کانادا با حمایت یک شرکت سرمایه گذار حامی راه اندازی کند. همچنین متقاضی باید از تمکن مالی برای سرمایه گذاری و پرداخت هزینه های اقامت در این کشور برخوردار باشد.

برای مهاجرت کاری به کانادا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد شرایط مهاجرت از طریق استارت آپ، اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا و یا اخذ ورک پرمیت کانادا داری، بپرس.

همان طور که گفته شد متقاضی مهاجرت به کانادا می تواند از طرق مختلفی به این کشور مهاجرت کند و اما هریک از این روش های مهاجرتی مزایا و معایبی دارند که ممکن است پروسه ی مهاجرت را با دشواری و مشکل مواجه کنند و حتی ممکن است متقاضی، موفق به اخذ ویزا و دریافت اقامت نشود.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ نیز مانند سایر روش های دیگر دارای مزایا و معایبی است که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

آزمون oet

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

چنانچه شخصی متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ است، برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور ابتدا باید یک بیزینس پلن و طرح تجاری قوی بنویسد، طرح او باید بتواند با سایر طرح های اقتصادی رقابت کند و طرحی نوآورانه و خلاقانه باشد که تا به حال مشابه آن ارائه نشده است، بیزینسی که متقاضی برای استارت آپ انتخاب می کند باید ظرفیت جذب نیروی کار و ایجاد اشتغال داشته باشد، پس از ارائه ی چنین طرح تجاری، متقاضی باید طرح و بیزینس خود را به شرکت های سرمایه گذار کانادایی که از استارت آپ های خارجی حمایت می کنند، ارائه دهد و شرکت های سرمایه گذار با بررسی طرح تجاری در صورت پذیرفتن و تایید آن، یک نامه ی ساپورت برای قبول حمایت و سرمایه گذاری در بیزینس متقاضی برای وی صادر می شود و یک نامه حمایت از سوی سازمان حامی (نامه ساپورت) نیز برای اداره ی مهاجرت ارسال می کنند. پس از اخذ نامه ی حمایت، متقاضی باید برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند و سایر مدارک و شرایط اخذ ویزا را تهیه و ارائه نماید.

* نکته: افرادی که با روش های مختلف مانند تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت می کنند می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال، اجازه اقامت دریافت کنند.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا

دریافت ویزای استارت آپ کانادا برای کلیه متقاضیان به طور کلی دشواری هایی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

* به دلیل رقابت بالای متقاضیان و سختگیری برای دریافت نامه ی حمایت، متقاضی باید بتواند بیزینس پلن (طرح تجاری) بسیار قوی ارائه دهد تا بتواند با سایر طرح های تجاری رقابت نماید و موفق به دریافت نامه ی حمایت از سوی سازمان حامی کانادایی شود. در واقع یکی از دشوارترین مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا داشتن یک طرح تجاری جدید با قابلیت رقابت است.

* رقابت بالا برای اخذ حمایت از سازمان های حامی کانادایی

*طولانی بودن بررسی پرونده ی مهاجرت

* وجود قوانین سختگیرانه برای دریافت نامه ی حمایت

* ضروری بودن ارائه مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول (CLB5)

* هزینه های دریافت ویزای استارت آپ کانادا نسبت به برخی کشورها مانند فرانسه بیشتر است.

* با اخذ ویزای استارت آپ کانادا دارنده ی آن اجازه ی اشتغال در این کشور را نخواهد داشت و باید ابتدا اقامت دائم کانادا را دریافت کند تا بتواند برای جستجوی کار اقدام نماید.

* برای استارت آپ کانادا ابتدا باید سرمایه گذاری پروژه مشخص شود و باید متقاضی ابتدا برای طرح تجاری خود سرمایه گذار کانادایی پیدا کند، اما در برخی کشورها متقاضی می تواند ابتدا ویزای استارت آپ را دریافت و سپس اقدام به یافتن سرمایه گذار نماید.

ویزای شغلی چیست؟

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی