سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

درخواست مجدد اخذ ویزای استارت آپ کانادا پس از ریجکت شدن

در ادامه مطلب دلایل ریجکت ویزای استارت آپ کانادا باید بدانید که ...

درخواست مجدد اخذ ویزای استارت آپ کانادا پس از ریجکت شدن

متقاضی پس از ریجکت ویزای استارت آپ کانادا می تواند، به رد شدن درخواست خود اعتراض کند و یا مجددا با ارائه ی مدارک یا اطلاعات جدید برای اخذ ویزا درخواست نماید، اما تحت شرایطی متقاضی پس از ریجکت ویزای استارت آپ اجازه ی درخواست مجدد را نخواهد داشت، این شرایط به شرح زیر می باشد:

1- افرادی که اظهارات نادرست و یا کذب در پرونده ی خود داشته باشند، به مدت 5 سال از درخواست ویزا منع می شوند.

2- افرادی که دارای سابقه ی کیفری غیرقابل پذیرش در کانادا باشند.

3- افرادی که به کار یا تحصیل غیرقانونی در این کشور مشغول هستند، تا زمانی که یک دوره 6 ماهه از پایان کار یا تحصیل غیرمجاز خود در کانادا نگذرد، نمی توانند درخواست ویزای استارت آپ نمایند.

ریجکت ویزای استارت آپ اعضای اصلی پروژه

چنانچه درخواست اقامت و اخذ ویزای یکی از اعضای اصلی پروژه ی استارت آپ از سوی اداره مهاجرت کانادا رد شود، درخواست تمام اعضای گروه برای اخذ ویزا و اقامت رد خواهد شد. اما اگر شخصی که با درخواست اقامت او موافقت نشده است، از اعضای اصلی نباشد، تاثیری در اخذ ویزای استارت آپ سایر اعضای گروه نخواهد داشت.

درخواست تجدید نظر پس از ریجکت ویزای استارت آپ کانادا

متقاضی پس از دریافت رد درخواست ویزای استارت آپ کانادا باید بلافاصله درخواست تجدیدنظر را به دفتر مرکزی پذیرش یا پست ویزا که درخواست را رد کرده و یا به شعبه ی مدیریت پرونده ارسال نماید چرا که تأخیر در ارسال درخواست بررسی مجدد ممکن است، موجب نادیده گرفته شدن درخواست یا بایگانی یا از بین رفتن اسناد شود، همچنین با گذشت مدت زمان طولانی اسناد ارائه شده دیگر قابل اعتماد نخواهد بود.

همان طور که گفته شد، استارت آپ و کارآفرینی هر دو از روش های سرمایه گذاری در کانادا هستند و سرمایه گذاریان خارجی می توانند با سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنند و اقامت این کشور را دریافت کنند. اما استارت آپ و خوداشتغالی با هم تفاوت هایی دارند، که به شرح زیر می باشند:

1- در صورت اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای سرمایه گذار خارجی و خانواده ی او بلافاصله اقامت دائم کانادا داده می شود و این یکی از مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا است، اما در صورت اخذ ویزای کارآفرینی، سرمایه گذار ابتدا با ویزای کار وارد کانادا می شود و پس از گذشت 12 تا 18 ماه و تایید طرح تجاری و بیزینس پلن توسط دولت کانادا، به متقاضی اقامت دائم اعطا می شود.

2- برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا با توجه به اینکه سیستم امتیازی و استانی است هر چه سن، تحصیلات و سابقه کاری مرتبط سرمایه گذار مناسب تر باشد در کسب امتیاز بالاتر برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا موثر خواهد بود، اما برای اخذ ویزای استارت آپ شرط سنی برای سرمایه گذار وجود ندارد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

3- برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا سرمایه گذار باید در کانادا 9 تا 10 ماه در سال حضور داشته باشد و برای اخذ ویزای استارت آپ، سرمایه گذار باید در مدت 5 سال، 2 سال در کانادا حضور داشته باشد.

یکی دیگر از روش های مهاجرت شغلی به این کشور، ورک پرمیت کانادا است، برای کسب اطلاعات کامل در مورد ورک پرمیت کانادا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

4- برای اخذ ویزای کارآفرینی، متقاضی باید مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه حداقل در سطح CLB5 و برخی استان ها CLB4 را ارائه نماید و هر چه مدرک زبان نمره ی بالاتری داشته باشد، امتیاز بیشتری خواهد داشت؛ ولی برای اخذ ویزای استارت آپ حداقل مدرک زبان CLB5 می باشد.

برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی از جمله کانادا، بهتره اول با مشاوران با تجربه در زمینه سرمایه گذاری خارجی مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی