سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای کویت

انواع ویزای کویت
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مزایای مهاجرت به کویت

کویت کشوری در غرب آسیا است که با کشورهای عراق و عربستان دارای مرز خاکی و با ایران از راه خلیج فارس دارای مزر آبی است و پایتخت آن شهر کویت می باشد.

این کشور دارای اقتصاد قدرتمند و رو به رشدی است و پول این کشور (دینار) از ارزش بالایی برخوردار است. داشتن رفاه اجتماعی برای شهروندان، پایین بودن نرخ تورم و بیکاری، عدم اخذ مالیات از کسب و کارها، همچنین نزدیکی این کشور به ایران موجب شده است، ایرانیان بسیاری علاقمند به مهاجرت به این کشور باشند و کویت را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

کویت کشوری مهاجرپذیر است و تقریبا نیمی از جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می دهند، اما شرایط مهاجرت به این کشور برای ایرانیان متفاوت است و اخذ ویزا برای ایرانیان دشوار خواهد بود.

افرادی که قصد ورود و اقامت در خاک این کشور را دارند، ابتدا باید اقدام به اخذ ویزای کویت نمایند تا بتوانند به صورت قانونی وارد این کشور شوند و با توجه به نوع ویزا و مدت اقامت خود از امکانات شهروندی این کشور استفاده کنند.

* نکته: افرادی که قصد مهاجرت به کویت را دارند می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال خود اجازه اقامت دریافت نمایند.

برای اطلاع از انواع روش های مهاجرت به کشور کویت و اخذ ویزا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مراحل اخذ ویزای کویت برای ایرانیان

نحوه ی درخواست ویزای کویت از سال 2016 به صورت آنلاین می باشد و متقاضیان کشورهای مختلف می توانند به صورت آنلاین برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنند، اما امکان درخواست اخذ ویزای کویت برای ایرانیان به صورت آنلاین فراهم نشده است و متقاضیان باید به صورت حضوری به سفارت این کشور مراجعه کنند.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

برای اینکه متقاضیان بتوانند ویزای کویت را دریافت کنند، باید شخصی در این کشور کفالت او را به عهده بگیرد و متقاضی باید از سوی کفیل به کشور کویت دعوت شود تا بتواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.

برای اخذ ویزای کویت ابتدا باید متقاضی پرونده ی مهاجرتی تشکیل بدهد و برای این کار کفیل متقاضی در کویت، اسکن گذرنامه و مدارک لازم را به سازمان گذرنامه و ویزای کویت ارائه می دهد و برای متقاضی پرونده ی مهاجرتی تشکیل می‌ دهد و در این مرحله نیازی به مراجعه ی متقاضی به سفارت کویت در ایران نمی باشد، سپس پرونده ی مهاجرتی بررسی شده و در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی، درخواست او برای اخذ ویزای کویت پذیرفته می شود و کفیل مدارکی را از سوی سازمان گذرنامه و ویزای کویت برای او ارسال می کند و در مرحله ی بعد متقاضی پس از دریافت مدارک، برای ادامه ی پروسه ی اخذ ویزا باید به سفارت کویت در ایران مراجعه کند.

مدارک اخذ ویزای کویت برای ایرانیان

همان طور که گفته شد پس از پذیرش درخواست اخذ ویزا، کفیل مدارکی را از سوی سازمان گذرنامه و ویزای کویت برای متقاضی ارسال می کند و متقاضی باید با داشتن مدارک زیر به سفارت کویت در ایران مراجعه کند:

* پاسپورت معتبر که باید دارای حداقل 2 صفحه خالی و 2 سال اعتبار باشد.

* اسکن پارسپورت متقاضی

* عکس پاسپورتی رنگی با زمینه ی سفید (عکس باید جدید باشد.)

* اسکن عکس

* مدارکی که توسط کفیل متقاضی از سوی سازمان گذرنامه و ویزای کویت ارسال شده.

* چک ضمانت (مبلغ چک متغیر است و با توجه به شرایط قابل تغییر می باشد.)

انواع ویزای کویت

دارندگان ویزای کویت می توانند به صورت قانونی به خاک این کشور وارد شوند و با اهداف مختلفی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره در این کشور اقامت کنند.

انواع ویزای کویت عبارتند از:

* ویزای کاری

ویزای تحصیلی

* ویزای گردشگری

* ویزای سرمایه گذاری و…

اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار یا سرمایه گذاری به کویت مهاجرت کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی را در خصوص انواع روش های مهاجرت به کویت دریافت کن.

این مطلب ادامه دارد...

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی