سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ویزای دورکاری یا ویزای دیجیتال نومد چیست؟

ویزای دورکاری یا ویزای دیجیتال نومد
 هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

دیجیتال نومد به چه کسی گفته می شود؟

ویزای دورکاری یا ویزای دیجیتال نومد (ویزای کوچ گردی) یکی از انواع ویزا برای مهاجران است، که در برخی کشورها برای مهاجران صادر می شود. به افرادی که در کشورهای خارجی از طریق دورکاری فعالیت می کنند، کوچ گرد دیجیتال یا دیجیتال نومد گفته می شود.

مهاجران می توانند با اخذ ویزای دورکاری برای شرکت های متقاضی از دور و بدون نیاز به حضور در محل کار، به اشتغال بپردازند. هدف از صدور ویزای دیجیتال، جذب نیروی کار «بسیار ماهر» است. متقاضیان با داشتن ویزای دیجیتال نومد می توانند در کشور مقصد اقامت داشته باشند و کار کنند به شرط اینکه در بازار کار محلی وارد نشوند و مستقل از کارفرمایان محلی کار کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

در واقع برای افرادی که از فناوری برای کار از راه دور و بدون حضور در محل استفاده می کنند، ویزای دیجیتال نومد صادر می شود. ویزای دیجیتال نومد به افرادی که در کشورهای خارجی اقامت دارند، اجازه ی کار از راه دور را می دهد. همچنین متقاضیان با داشتن ویزای دیجیتال نومد اجازه ی کار برای کارفرمایان و شرکت های محلی را نخواهند داشت.

زمان و مکان کسب و کار دیجیتال نومدها محدودیتی ندارد و آنها می توانند در هر مکان و زمانی به صورت آنلاین به کار خود بپردازند و از طریق دورکاری کسب درآمد کنند.

برای کسب اطلاعات کامل در خصوص مهاجرت شغلی و اخذ انواع ویزای کاری کشورهای مختلف با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا کاملترین راهنمایی را در این زمینه دریافت کنی.

با اخذ ویزای شینگن به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

بهترین کشورها برای اخذ ویزای دورکاری (دیجیتال نومد) کدامند؟

افرادی که از طریق دورکاری کسب درآمد می کنند و شغل آنها به مکان خاصی وابسته نیست، می توانند به عنوان دیجیتال نومد به کشور مورد علاقه خود مهاجرت کنند. برخی از بهترین کشورها که برای متقاضیان ویزای دورکاری یا ویزای دیجیتال نومد را صادر می کنند، عبارتند از:

1- تایلند

2- آلمان

3- کاستاریکا

4- جمهوری چک

5- نروژ

6- پرتغال

7- مکزیک

8- استونی

9- گرجستان

10- دانمارک

11- استرالیا

12- کانادا

13- سوئیس

14- هلند

15- سنگاپور و….

کشور تایلند براساس معیارهای تعیین شده توسط Club Med به عنوان برترین کشور دنیا برای دیجیتال نومد شناخته می شود.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

اگر تصمیم داری با اخذ ویزای دورکاری در یکی از کشورهای خارجی فعالیت شغلی داشته باشی، اما در انتخاب بهترین کشورها برای دورکاری و اخذ ویزا مشکل داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و هر سوالی در این زمینه داری بپرسی تا بتونی بهترین کشور رو برای دورکاری انتخاب کنی و یک مهاجرت شغلی موفق رو تجربه کنی.

مهاجرت کاری با اخذ ویزای کار جاب آفر

آیا برای دورکاری در کشور خارجی نیاز به اخذ ویزا است؟

اگر متقاضی بیش از مدت زمان اعتبار ویزای توریستی در کشور مقصد اقامت داشته باشد، در صورت واجد شرایط بودن، باید اقدام به اخذ ویزای دیجیتال نومد یا ویزای دورکاری نماید. شرایط اخذ ویزای دیجیتال نومد با توجه به قوانین کشور مقصد متفاوت است، اما با اخذ این ویزا در تمام کشورها یک وجه اشتراک وجود دارد، اینکه دارندگان این ویزا اجازه ی کار برای کارفرمایان محلی را نخواهند داشت.

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی