سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت شغلی کادر درمان به کانادا

همان طور که گفته شد متقاضی مهاجرت کادر درمان مانند مهاجرت شغلی پرستاران، پزشکان و غیره باید مدرک خود را در کشور مقصد معادل سازی کرده و به تایید سازمان مربوط برساند تا بتواند ویزای کاری و اجازه‌ کار در حوزه‌ درمان و پزشکی را دریافت نماید.

پزشکان خارجی برای اخذ مجوز کار به عنوان پزشک در کشور کانادا باید برای تایید علمی مدرک خود رد سه آزمون شرکت کنند، که عبارتند از:

آزمون MCCEE

آزمون MCCQE1

آزمون MCCQE2

سایر تخصص های علوم پزشکی مانند پرستاران، داروسازان و غیره نیز باید برای اخذ مجوز کار در آزمون هایی جهت معادل سازی مدرک خود شرکت کنند و در صورت کسب نمره قبولی می توانند برای ادامه پروسه مهاجرت شغلی به کانادا و اخذ ویزا اقدام نمایند.

مزایای مهاجرت شغلی کادر درمان به آمریکا

یکی از کشورهایی که امروزه متقاضیان بسیاری برای مهاجرت شغلی کادر درمان دارد، ایالات متحده آمریکا است. به دلیل مزایای دریافت ویزای کاری و اقامت در آمریکا، موجب شده هر ساله افراد زیادی در سراسر جهان تقاضای اخذ ویزای کاری کادر درمان و اقامت بنمایند. البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که جذب مهاجر در حوزه‌ ی درمان و پزشکی در آمریکا با سختگیری انجام شده و به همین دلیل اخذ ویزای کاری برای متقاضیان کادر درمان دشوار است.

از جمله مزایای مهاجرت شغلی کادر درمان می‌ توان به صدور گرین کارت و داشتن امنیت شغلی با درآمد بالا اشاره نمود.

پزشکان و سایر شاغلان کادر درمان نیز در آمریکا باید ابتدا پروسه ی معادل سازی مدرک را طی کنند تا بتوانند مجوز کار در حوزه سلامت را دریافت کنند، مانند آزمون USMLE که به منظور معادل سازی مدرک پزشکی و دندانپزشکی در آمریکا برگزار می شود.

اگر از شاغلان کادر درمان هستی و تصمیم داری برای مهاجرت شغلی به یکی از کشورهای عربی مانند قطر یا عمان در آزمون پرومتریک شرکت کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون زبان ویژه مهاجرت کادر درمان چیست؟

آزمون OET یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی است که برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی شاغلان و فارغ التحصیلان کادر درمان از جمله پزشکان و پیراپزشکان توسط دانشگاه کمبریج برگزار می شود و مدرک آزمون OET یکی از مهمترین مدارک برای مهاجرت شغلی کادر درمان است.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام آزمون OET به سایت دانشگاه کمبریج مراجعه کرده و از لیست کشورها، مراکز برگزاری و تاریخ برگزاری آزمون مطلع شوند.

برای کسب اطلاعات کامل برای مهاجرت پزشکان از ایران می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اگه در مورد شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت شغلی داروسازان به استرالیا نمی دونی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی