سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ادامه مطلب بهترین کشورها برای مهاجرت دندانپزشکان چیست؟

در ادامه مطلب بهترین کشورها برای مهاجرت دندانپزشکان باید بدانید که ...

تضمین قبولی در آزمون پرومتریک 

آیا میدانید، پزشکان و دندانپزشکان باید در کشور مورد نظر مدارک خود را معادل‌سازی کرده و یا مجوز کاری آن کشور را دریافت کنند. به عنوان مثال در کشوری مثل هلند اگر پزشک یا دندان پزشکی بتواند مدارک خود را معادل‌ سازی کنند، چنانچه اقامت هلند را نداشته باشد، نمی‌تواند مجوز طبابت دریافت کند، بنابراین دو نکته مهم معادل سازی مدرک تحصیلی و دریافت اجازه کار آن کشور است. در زمینه انواع راه های اقامت کاری در اروپا می توانید به بررسی اخذ اقامت بلوکارت آلمان نیز بپردازید.

مهاجرت دندانپزشکان به انگلیس

برای مهاجرت به‌ عنوان یک دندانپزشک خارجی در انگلستان ، باید مسائل مربوط به ثبت‌ نام در شورای دندانپزشکی انگلستان، شرایط مهاجرت به انگلستان برای دندانپزشکان، هرگونه آموزش اضافی مورد نیاز و استانداردهای حرفه‌ ای و مقررات دندانپزشکی را در انگلستان در نظر بگیرید.

شورای عمومی دندانپزشکی (GDC) سازمانی است که بر متخصصان دندانپزشکی در انگلستان نظارت می‌ کند. کلیه دندانپزشکان و متخصصان مراقبت از دندان باید در GDC ثبت‌ نام کرده و مجوز کار در انگلستان را اخذ کنند. با قبولی در آزمون ORE دندانپزشکان بین‌ المللی که مدرک خود را از دانشگاه‌ های خارجی اخذ کرده‌ اند، می‌ توانند در انگلستان به‌عنوان یک دندانپزشک مشغول به کار شوند. آزمون ORE توسط شورای عمومی دندانپزشکی انجام می‌ شود. این آزمون هر سال دو بار (معمولاً در ماه‌ های آوریل و سپتامبر) در انگلیس برگزار می‌ شود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت دندانپزشکان به فرانسه

فرانسه یکی دیگر از کشورهای توسعه یافته و صنعتی اروپا است که مانند آلمان هر ساله دندانپزشکان از سراسر جهان به دلیل حقوق بالا و مزایای دیگر اقدام به مهاجرت کاری به این کشور می کنند و این کشور را به عنوان مقصد کاری خود و برای زندگی و اقامت انتخاب می کنند.

برای مهاجرت دندانپزشکان خارجی به فرانسه مانند سایر کشورها ابتدا باید مدرک دندانپزشکی متقاضی اعتبار سنجی شود و اعتبار علمی و تخصصی آن به تایید سازمان بهداشت برسد و متقاضی برای معادل سازی مدرک خود باید در یک آزمون دو مرحله ای که به صورت تئوری و عملی برگزار می شود، شرکت کند. با معادل سازی مدرک دندانپزشکی و ارائه مدرک زبان معتبر و مهارت زبانی و تسلط به زبان رسمی این کشور، متقاضی می تواند مجوز کار دندانپزشکی را دریافت کند تا بتواند در زمینه ی تخصص و حرفه ی خود اقدام به یافتن شغل مناسب و اخذ ویزای کاری فرانسه نماید.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون DHA ویژه مهاجرت کادر درمان به امارات

مهاجرت دندانپزشکان به آلمان

آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که از اقتصاد قدرتمندی برخوردار است و به دلیل صنعتی بودن و پیشرفت های روز افزون این کشور، مردم آن از امکانات رفاهی، آموزشی، پزشکی و غیره بهره مند هستند. از این رو بسیاری از دندانپزشکان خارجی این کشور را به دلیل مزایایی که دارد، به عنوان مقصد خود برای مهاجرت کاری انتخاب می کنند. اما مهاجرت دندانپزشکان خارجی به آلمان کار چندان ساده ای نیست و دندانپزشکان برای اخذ ویزای کاری و مجوز کار دندانپزشکی و اجازه ی اقامت در این کشور باید ابتدا مدرک خود را معادل سازی کرده تا مهارت و دانش او در رشته ی دندانپزشکی مورد تایید سازمان بهداشت این کشور قرار بگیرد و تخصص و مهارت او با استاندارهای مورد قبول سازمان بهداشت آلمان مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت تایید مدرک دندانپزشکی و داشتن سایر شرایط برای او ویزای کاری و مجوز کار دندانپزشکی صادر خواهد شد.

دندانپزشکان خارجی برای اخذ مجوز کار در آلمان علاوه بر معادل سازی مدرک خود باید به زبان آلمانی نیز در سطح C1 آلمانی تسلط داشته باشند، اگر مدرک زبان متقاضی در سطح B1 آلمانی باشد، می تواند به عنوان دندانپزشک بعد از مهاجرت در دوره های زبان شرکت کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون زبان ویژه مهاجرت دندانپزشکان

دندانپزشکانی که قصد مهاجرت شغلی به یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارند باید برای ارزیابی مهارت زبان خود در آزمون OET دندانپزشکی شرکت کنند که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان برگزار می شود و نمره این آزمون برای اخذ مجوز کار دندانپزشکی و ویزای کاری کشور مقصد برای متقاضیان بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که متقاضی بتواند در این آزمون نمره بالایی کسب کند، شانس بیشتری برای دریافت پیشنهاد کار از سوی کارفرما (جاب آفر) خواهد داشت.

آزمون او ای تی مانند سایر آزمون های زبان انگلیسی دانش زبان انگلیسی داوطلبان را در چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن ارزیابی می کند.

معادل سازی مدرک پزشکی در هلند با شرکت در آزمون AKV

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به درآمد بالای دندانپزشکان در کشورهای هلند، آلمان و اتریش و اهمیت مدرک زبان و آزمونهای تخصصی در این حوزه، جهت کسب موفقیت تضمینی در کوتاهترین زمان برای دریافت بهترین نتیجه میتوانید از مشاوره رایگان با متخصصان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهره بگیرد

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی