سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

نمره دهی به آزمون OET پرستاران چگونه است؟

در ادامه مطلب آزمون OET پرستاری باید بدانید که ...

نمره‌دهی به آزمون OET پرستاران چگونه است؟

تا سال 2018، نمرات آزمون OET به صورت حروف از A تا E مشخص می‌شد و از آگوست 2018 نمره آزمون به صورت امتیاز 0 تا 500 در 5 سطح به داوطلبان داده می‌ شود.

نمره‌ دهی هر یک از بخش‌ های آزمون به صورت زیر می‌ باشد:

نمره 450 تا 500: داوطلب سطح بالایی از مهارت در زبان انگلیسی دارد و توانایی برقراری ارتباط روان و دقیق دارد و گفتار نوشتاری یا شفاهی را به راحتی درک می‌ کند. نمره 450 تا 500 در گذشته سطح A بوده.

نمره 350 تا 440: داوطلب توانایی برقراری ارتباط موثر را دارد، اما برخی از اشتباهات وجود دارد که مانع از برقراری ارتباط نمی‌ شود. نمره 350 تا 440 سطح B بوده.

نمره 200 تا 340: داوطلب توانایی برقراری ارتباط مناسب را با وجود اشتباهاتی که گاهی رخ می‌دهد را دارد.

نمره 200 تا 340 سطح C بوده.

نمره 100 تا 190: داوطلب توانایی تعامل و درک وظایف ساده و معمول را دارد، اما ممکن است نیاز به توضیح داشته باشد و اشتباهاتی رخ می‌ دهد که موجب ایجاد ضعف در ارتباط با مخاطب می‌ شود. نمره 100 تا 190 سطح D بوده.

نمره 0 تا 90: داوطلب توانایی درک عبارات آشنا و اساسی را دارد و در صورتی می‌ تواند با مخاطب ارتباط داشته باشد که طرف مقابل آماده شفاف سازی اطلاعات باشد. نمره 0 تا 90 سطح E و پایین‌ ترین سطح بوده.

آزمون OET مانند تافل نمره رد یا قبولی ندارد و مرکز درمانی، بیمارستان و سازمانی که مدرک زبان OET را درخواست کرده است، نمره قابل قبول را تعیین می‌ کند و نمره قابل قبول برای مراکز و رشته‌ های مختلف متفاوت است.

بهترین کشورها برای شرکت در آزمون OET دندانپزشکی

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برای اینکه بتونی یک مهاجرت شغلی موفق رو تجربه کنی باید بدونی با توجه به تخصص و تحصیلات خود باید در کدوم آزمون زبان بین‌ المللی شرکت کنی، برای دریافت راهنمایی در این خصوص ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می‌ کنیم.

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی