سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

بخش نوشتاری (Writing) آزمون OET

 در ادامه مطلب مزایای شرکت در آزمون OET باید بدانید که ...

بخش نوشتاری (Writing) آزمون OET

در بخش نوشتاری آزمون او ای تی داوطلبان باید در مدت 45 دقیقه نامه یا متنی 180 تا 200 کلمه‌ای با محتوای حوزه درمان بنویسند، مانند ترخیص بیمار از بیمارستان یا ارجاع بیمار به بیمارستان و غیره. بخش نوشتاری در هر یک از تخصص‌ها متفاوت است و داوطلبان متن خواسته شده را براساس تخصص خود می‌نویسند. مثلا متنی که پرستاران می‌نویسند با متنی که دندانپزشکان یا داروسازان می‌نویسند متفاوت است.

بخش گفتاری (Speaking) آزمون OET

در بخش گفتاری، داوطلبان یک مصاحبه 20 دقیقه‌ای با بیمار (ممتحن) انجام می‌دهند. بخش گفتاری مانند بخش نوشتاری با توجه به هر رشته تخصصی طراحی شده است. ممکن است صدای داوطلبان در هنگام پاسخ دادن به این بخش ضبط شود و برای صحت سنجی، آن را برای سازمان OET ارسال کنند.

داوطلبان می توانند برای کسب حداقل نمره ی قابل قبول برای آمادگی بیشتر در آزمون منابع معتبر آزمون OET را مطالعه کنند.

بهترین کشورها برای شرکت در آزمون OET دامپزشکی برای ایرانیان

مدت اعتبار آزمون OET چقدر است؟

اعتبار مدارک بین‌المللی به دو صورت موقتی یا دائمی است. اگر مدت اعتبار مدرک زبان مانند آزمون تافل، آزمون PTE و غیره موقتی باشد پس از پایان مدت اعتبار دیگر قابل پذیرش نیست و متقاضی باید مجددا در آزمون مورد نظر شرکت کند و مدرک جدیدی دریافت نماید. مدت اعتبار آزمون او ای تی 2 سال است و پس از پایان 2 سال برای ارائه به مراکز درمانی معتبر نخواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است این آزمون در ایران برگزار نمی‌شود و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از بهترین کشورها برای ثبت نام در آزمون OET برای ایرانیان از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشاوره و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

نمره دهی به آزمون OET

نمره دهی به آزمون OET در پنج سطح از امتیاز 0 تا 500 می باشد:

1- امتیاز 450 تا 500

2- امتیاز 350 تا 440

3- امتیاز 200 تا 340

4- امتیاز 100 تا 190

5- امتیاز 0 تا 90

امتیاز مطلوب آزمون او ای تی برای پذیرش مراکز درمانی و بیمارستان ها نمره 350 یا سطح B در سیستم نمره دهی قدیمی است.

بیشتر بخوانید: مراکزی که در استرالیا آزمون OET را به رسمیت می شناسند؟

 

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی