سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آیا آزمون OET دامپزشکی در ایران برگزار می شود؟

آیا آزمون OET دامپزشکی در ایران برگزار می شود؟

آزمون OET دامپزشکی مانند بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی بین المللی از جمله CPE و  آزمون FCE در ایران برگزار نمی شود و داوطلبان برای شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه کمبریج از لیست کشورهای برگزار کننده آزمون او ای تی دامپزشکی مطلع شده و برای ثبت نام در آزمون اقدام نماید.

برای انتخاب بهترین کشور برای شرکت در آزمون OET دامپزشکی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و راهنمایی های لازم را دریافت کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مزایای آزمون OET دامپزشکی

* با توجه به اینکه که آزمون OET برای متخصصان علوم پزشکی طراحی شده است. سوالات OET دامپزشکی تنها در خصوص موضوعاتی در زمینه ی دامپزشکی است و به دلیل آشنایی داوطلب با اصطلاحات تخصصی رشته ی خود پاسخگویی به سوالات برای او آسان تر خواهد بود.

* آزمون OET هر ماه و در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می شود.

* داوطلب می تواند به دفعات نامحدود در آزمون شرکت کند.

* مدرک این آزمون در بسیاری از کشورها که در حوزه ی علوم پزشکی موفق هستند مانند انگلیس، استرالیا، سنگاپور، ایرلند، امارات، اکراین و… قابل قبول است.

* مدرک آزمون OET مورد تایید اداره مهاجرت کشور استرالیا و نیوزلند برای دریافت هر گونه ویزا می باشد.

* مدرک آزمون OET دامپزشکی در بسیاری از کشورهای جهان معتبر است و به رسمیت شناخته می شود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اعتبار آزمون OET دامپزشکی چند سال است؟

اعتبار مدارک آزمون های زبان انگلیسی به صورت دائمی و یا موقتی است. مدرک آزمون زبان OET دامپزشکی مانند آیلتس و تافل اعتبار موقتی دارد و مدت اعتبار آن 2 سال است و پس از پایان این مدت دیگر معتبر نخواهد بود و در صورتی که داوطلب برای مهاجرت به مدرک آزمون نیاز داشته باشد، باید مجددا در آزمون شرکت کند و مدرک جدیدی دریافت کند.

مطمئن باش با مهاجرت شغلی داری قدم بزرگی برای آیندت بر می ‌داری و حتما نیاز به راهنمایی و مشاوره داری، از این رو ما مشاوره با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می ‌کنیم، چرا که کارشناسان هومان ویزا تجربه ‌ی زیادی در زمینه‌ ی مهاجرت دارند و حتما می‌ تونن شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: مراکزی که در استرالیا آزمون OET را به رسمیت می شناسند؟

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی