سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرایط اخذ اقامت از طریق برنامه فرصت آلبرتا

در ادامه مطلب برنامه مهاجرتی آلبرتا (AINP) باید بدانید که ..

مهاجرت به کانادا با اخذ ویزای کار جاب آفر

شرایط اخذ اقامت از طریق برنامه فرصت آلبرتا

شرایط اخذ اقامت از طریق برنامه فرصت آلبرتا عبارتند از:

شرایط اقامت و اجازه ی کار

متقاضی باید دارای وضعیت اقامتی قانونی باشد که نشان دهنده ی صلاحیت متقاضی برای کار کردن در کشور کانادا است، همچنین متقاضی باید دارای مجوز کار برای یک شغل واجد شرایط در این استان باشد.

مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه

افرادی که در رده های شغلی A یا B مشغول به کار هستند، باید به زبان انگلیسی یا فرانسه در سطح CLB5 تسلط داشته باشند و متقاضی برای اشتغال در رده های شغلی بالاتر مانند مشاغل حوزه ی درمان باید دارای مهارت زبانی در سطح CLB7 باشد.

داشتن سطح تحصیلات مورد نظر

افرادی که قصد مهاجرت از طریق برنامه فرصت آلبرتا را دارند باید حداقل دارای مدرک دیپلم باشند و باید سطح تحصیلات متقاضی از سوی سازمان های مربوطه ی کانادایی مورد تایید قرار بگیرد. افرادی که دارای اجازه کار پس از تحصیل هستند باید دارای شرایط زیر باشند:

* پایان تحصیلات در یکی از دانشگاه ها یا موسسات معتبر در استان آلبرتا

* مدارک تحصیلی متقاضی باید مورد تایید اداره ی تحصیلات تکمیلی استان آلبرتا قرار گرفته باشد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

داشتن سابقه ی کار

سابقه ی کاری مورد نظر برای برنامه فرصت آلبرتا به این صورت است که متقاضی باید حداقل 12 ماه از 18 ماه اخیر را در شغل فعلی خود سابقه ی کار داشته باشد و یا حداقل 24 ماه از30 ماه اخیر را در شغل فعلی خود در کانادا یا خارج از این کشور سابقه ی کار داشته باشد. سابقه ی کار متقاضی باید به صورت تمام وقت و حداقل 30 ساعت در هفته و مشابه شغل فعلی متقاضی باشد و مورد تایید اداره ی مهاجرت و شهروندی و دارای مجوز کار باشد.

در صورتی که متقاضی دارای ویزای کار پس از تحصیل کانادا باشد و بخواهد از سابقه ی کار خود در زمان تحصیل و کارآموزی استفاده کند، باید حداقل 6 ماه از 8 ماه اخیر را به صورت تمام وقت در استان آلبرتا و شغل فعلی خود که مرتبط با تحصیلات متقاضی است، مشغول به کار باشد.

مهاجرت به استان آلبرتا با برنامه اکسپرس انتری

افرادی که در خارج از کشور کانادا اقامت دارند، می توانند برای مهاجرت به استان آلبرتا درخواست خود را به برنامه ی اکسپرس انتری آلبرتا ارائه دهند و باید دارای شرایط زیر باشند:

* متقاضی باید از استان آلبرتا نامه ی NOI دریافت کرده باشد.

* متقاضی باید دارای یک پروفایل معتبر در اکسپرس انتری باشد و قصد اقامت در این استان را داشته باشد.

* شغل متقاضی باید در لیست مشاغل مورد نیاز استان آلبرتا باشد.

* متقاضی باید حداقل دارای 300 امتیاز در سیستم امتیازبندی باشد.

همچنین افرادی که از سوی یک کارفرما در استان آلبرتا پیشنهاد کار دریافت کرده باشند و یا در این استان دارای سابقه ی کار بوده و تحصیلات تکمیلی خود را نیز در این استان گذرانده باشند، همچنین بستگان درجه یک او شهروند کانادایی باشند، شانس بیشتری برای انتخاب شدن نسبت به سایر متقاضیان خواهند داشت.

مهاجرت به استان آلبرتا با برنامه کشاورزان خود اشتغال

مهاجرت به استان آلبرتا با برنامه کشاورزان خود اشتغال برای افرادی مناسب است که دارای سابقه ی کشاورزی بوده و قصد دارند با خرید مزرعه در آلبرتا در حوزه ی کشاورزی و مرزعه داری سرمایه گذاری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری خارجی از طریق اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا برای کشاورزان با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی