سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اعلام نتابج آزمون OET

در امه مطلب آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت باید بدانید که ...

اعلام نتایج آزمون OET

نتایج آزمون او ای تی تقریباً 16 روز کاری پس از برگزاری آزمون، از طریق صفحه شخصی داوطلبان در سایت OET اعلام می شود. همچنین مدرک آزمون OET دارای اعتبار موقتی است و مدت اعتبار آن فقط دو سال است و پس از پایان دو سال در صورتی که داوطلب برای مهاجرت به مدرک این آزمون نیاز داشته باشد، باید دوباره در آزمون شرکت کند و مدرک جدیدی دریافت کند.

همچنین مدرک این آزمون در بسیاری از کشورها از جمله انگلستان، استرالیا، ایرلند، نیوزیلند، آمریکا، کانادا، امارات، قطر و غیره به رسمیت شناخته می شود و مورد تایید شوراهای مراقبت‌ های بهداشتی، دولت ‌ها و دانشگاه‌ ها می باشد.

آزمون تافل تضمینی

آزمون زبان انگلیسی PTE

آزمون زبان PTE یا پیرسون یکی از آزمون ‌های معتبر زبان انگلیسی است که توسط انتشارات پیرسون در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می شود و مدرک آن دارای اعتبار جهانی است.

علی‌ رغم اعتبار مدرک PTE برخی کشورها و یا دانشگاه ‌ها ممکن است برای اپلای تحصیلی آن را نپذیرند، بنابراین داوطلبان قبل از شرکت در این آزمون باید به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند و از پذیرفتن مدرک آزمون پی تی ای برای اپلای تحصیلی مطمئن شوند، سپس در آزمون شرکت کنند.

آزمون PTE در دو نوع جنرال و آکادمیک توسط موسسه پیرسون برگزار می شود. که این دو آزمون تفاوت هایی با هم دارند.

* نمره آزمون پی تی ای آکادمیک از 10 تا 90 امتیاز است و نمره آزمون پی تی ای جنرال از 1 تا 5 است.

* داوطلبان برای تحصیل به زبان انگلیسی باید در آزمون PTE آکادمیک شرکت کنند.

* مدرک آزمون PTE آکادمیک 2 سال اعتبار دارد و مدرک PTE جنرال اعتبار دائمی دارد که با گذشت زمان اعتبار آن منقضی نمی شود.

* آزمون PTE آکادمیک شامل 4 بخش درک مطلب، شنیداری، نوشتاری و گفتاری است، اما آزمونPTE جنرال دارای دو بخش کتبی و شفاهی که دارای 6 بخش است که بخش کتبی شامل ارزیابی مهارت های شنیداری، درک مطلب و نوشتاری است.

* آزمون جنرال سه بار در سال برگزار می شود، ولی آزمون آکادمیک 360 روز در سال توسط 200 مرکز در کشورهای مختلف برگزار می شود.

اعلام نتایج آزمون PTE

نتابج آزمون PTE زودتر از سایر آزمون های زبان مانند آیلتس و تافل اعلام می شود و داوطلبان می توانند نتیجه آزمون را پنج روز کاری پس از برگزاری آزمون دریافت کنند. این در حالی است که نتایج آزمون آیلتس 13 روز و تافل 10 روز پس از برگزاری آزمون اعلام می شوند.

اگر تصمیم داری برای اپلای تحصیلی در آزمون PTE شرکت کنی، ابتدا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشورت کن و پس از دریافت راهنمایی های لازم در این آزمون ثبت نام کن.

آزمون تافل

آزمون زبان انگلیسی دولینگو (Duolingo)

آزمون دولینگو (Duolingo)، آزمون زبان انگلیسی است که برای ارزیابی مهارت زبان داوطلبان و به صورت آنلاین برگزار می شود. داوطلبان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در زمان و مکان در هر ساعت از شبانه روز و همه ی روزهای سال در هر مکانی که باشند در این آزمون شرکت کنند

طی دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون های زبان حضوری، ارائه ی مدرک زبان دولینگو یکی از شرایط پذیرش دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سراسر دنیا است و 1500 دانشگاه، کالج و مراکز معتبر مدرک این آزمون را به رسمیت شناخته و آن را می پذیرند.

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی