سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

نمره دهی آزمون CAE

  در ادامه مطلب آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت باید بدانید که ..

نمره ‌دهی آزمون CAE

نمره‌ داوطلبان در آزمون CAE از 160 تا 210 محاسبه می شود و برای داوطلبان در سه سطح B2 و C1 و C2 مدرک صادر می شود. اگر نمره داوطلب بین 160 تا 179 شود، مدرک سطح B2 دریافت می کند. برای نمره 180 تا 199 مدرک C1 و نمره 200 تا 210 مدرک C2 صادر خواهد شد و برای نمره 142 تا 159 نیز مدرکی صادر نمی شود و فقط نتیجه آزمون به داوطلب اعلام می شود. همچنین داوطلبان برای اخذ نمره ی بالاتر و دریافت مدرک می توانند مجددا در آزمون شرکت کنند.

مدرک آزمون CAE معادل آزمون آیلتس با نمره‌ 7 تا 8 و آزمون تافل با نمره‌110 تا 120 است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اعلام نتایج آزمون CAE

همان طور که گفته شد آزمون CAE به دو صورت کتبی و کامپیوتری برگزار می شود. نتایج آزمون سی اِی ای 2 تا 3 هفته پس از برگزاری آزمون کامپیوتری و 4 تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون کتبی، به‌ صورت آنلاین اعلام می شود و در صورت کسب نمره ی قبولی در یکی از سه سطح B2 و C1 و C2 سه هفته بعد از اعلام نتایج برای داوطلبان مدرک زسمی صادر خواهد شد و داوطلبان می توانند مدرک خود را از مراکز برگزاری دریافت کنند. همچنین مدرک آزمون سی اِی ای دارای اعتبار دائمی است و با گذشت زمان از اعتبار آن کاسته نمی شود و مدت اعتبار آن منقضی نخواهد شد.

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا یک مهاجرت موفق را تجربه کن.

اهمیت آزمون OET دامپزشکی برای مهاجرت دامپزشکان

آزمون زبان انگلیسی FCE

آزمون زبان FCE مانند آزمون CPE و CAE توسط دانشگاه کمبریج برگزار می شود و دارای سطح B2 یعنی بالاتر از متوسط است. مدرک این آزمون مانند سایر آزمون های زبان دانشگاه کمبریج دارای اعتبار جهانی است و افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند می توانند از مدرک این آزمون برای اپلای تحصیلی و یا اخذ ویزا استفاده کنند.

همچنین نوع دیگری از آزمون FCE به نام FCE for school برگزار می شود که برای ارزیابی سطح زبان دانش آموزان طراحی شده است.

آزمون FCE همانند بسیاری از آزمون های زبان به دو روش کتبی و کامپیوتری برگزار می ‌شود. در بخش های اصلی این آزمون مهارت های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن ارزیابی می شود و داوطلبان سه ساعت و نیم فرصت دارند تا به سوالات هر چهار بخش آزمون پاسخ دهند.

بخش های اصلی آزمون CAE عبارتند از:

بخش شنیداری (Listening): بخش شنیداری شامل چهار قسمت و 30 سوال است و داوطلبان 40 دقیقه فرصت دارند به سوالات پاسخ دهند.

بخش گفتاری (Speaking): بخش گفتاری نیز شامل چهار قسمت است و مدت زمان انجام این بخش 15 دقیقه است. بخش گفتاری با یک یا دو داوطلب دیگر انجام می شود.

بخش درک مطلب (Reading): در بخش خواندن یا درک مطلب، داوطلب به 35 سوال در چهار قسمت پاسخ می دهد و 75 دقیقه برای پاسخ دادن به سوالات فرصت دارد.

بخش نوشتاری (Writing): بخش نوشتاری شامل نوشتن دو متن است که نوشتن یک متن اجباری و متن دیگر اختیاری خواهد بود و مدت زمان انجام آن 90 دقیقه است.

این مطلب ادامه دارد...

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی