سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مزایای دیفر کردن

در ادامه مطلب تعویق پذیرش تحصیلی یا دیفر کردن باید بدانید که ...

مزایای دیفر کردن

دیفر کردن به شرایط متقاضی بستگی دارد و نمی توان آن را عملا کاری درست یا نادرست در پروسه ی اپلای تحصیلی محسوب کرد، برخی افراد بر این باور هستند که دیفر کردن برای آنها یک فرصت برای شروع ترم تحصیلی با آمادگی بیشتر ایجاد می کند، اما برخی دیگر باور دارند دیفر کردن می تواند موجب گپ تحصیلی شود و در نهایت به زیان آنها خواهد بود. به طور کلی مزایای دیفر کردن به شرح زیر است:

* دیفر کردن فرصتی برای بهبود شرایط مالی دانشجو خواهد بود.

* متقاضی می تواند با فرصت و زمان بیشتری پروسه ی اخذ ویزای تحصیلی را طی کند.

* می‌ تواند فرصت لازم برای شروع یک کار را به متقاضی بدهد تا بتواند وضعیت مالی خود را بهبود دهد.

* دیفر کردن یک وقفه برای شروع تحصیل ایجاد می کند که می تواند فرصتی باشد تا متقاضی پس از سپری کردن آزمون های زبان یا آزمون های ورودی دانشگاه، استراحت کند و با انرژی بیشتری تحصیلات خود را در در ترم جدید شروع کند.

* دیفر کردن فرصتی است برای اخذ معافیت یا گذراندن خدمت سربازی

* با فرصتی که دیفر کردن در اختیار متقاضی قرار می دهد می تواند در خصوص تحصیل برنامه ریزی کند و یا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا و نیوزیلند نیاز به مشاوره و راهنمایی داری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مزایای مهاجرت تحصیلی به ترکیه برای ایرانیان

معایب دیفر کردن

همان طور که گفته شد دیفر کردن و تعویق پذیرش تحصیلی مزایایی دارد، اما می تواند در پروسه ی اپلای تحصیلی معایبی نیز داشته باشد که عبارتند از:

* چون با دیفر کردن دانشجو یک ترم دیرتر تحصیل خود را در دانشگاه آغاز می کند، این امر موجب می شود، دیرتر از حد معمول فارغ التحصیل شده و دیرتر وارد بازار کار شود.

* گپ تحصیلی که در نتیجه ی دیفر کردن و تعویق پذیرش تحصیلی به وجود می آید، ممکن است موجب کاهش انگیزه ی دانشجو شود.

* دیفر کردن شامل هزینه است که متقاضی باید آن را بپردازد.

* در برخی مواقع تعویق پذیرش و دیفر کردن موجب لغو بورسیه تحصیلی یا فاند می شود. از این رو قبل از دیفر کردن متقاضی باید با استادی که فاند را تأیید کرده است، مکاتبه نماید و در خصوص حفظ بورسیه خود با او مشورت کند.

هزینه دیفر کردن چقدر است؟

دیفر کردن اغلب هزینه ‌ای ندارد. اما دانشگاه مقصد جایگاه متقاضی را برای ترم آینده رزرو نگه می دارد، از این رو متقاضی باید هزینه ای را به عنوان ودیعه به دانشگاه پرداخت نماید. البته لازم به ذکر است این هزینه برای رشته‌ ها و مقاطع تحصیلی خاصی از متقاضی دریافت می ‌شود.

اگر به رشته حقوق علاقمندی و تصمیم داری برای اپلای رشته حقوق در آمریکا اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، برای دریافت مشاوره و راهنمایی کامل در این زمینه با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی