سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرایط آزمون تولک آنلاین

شرایط آزمون تولک آنلاین

شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا

آزمـون تولک صد در صد تضمینی

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

در مورد شرایط آزمون تولک آنلاین باید بدانید، شرایط شرکت در آزمون تولک آنلاین هیچ تفاوتی با تولک حضوری ندارد و داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در آزمون تولک به صورت آنلاین باید دارای مدرک دیپلم، مدرک زبان معتبر (انگلیسی یا ایتالیایی) با سطح B2، پاسپورت معتبر، دسترسی به اینترنت پرسرعت باشند.

آزمون تولک چیست؟

به دلیل مزایای تحصیل در ایتالیا، مانند کیفیت نظام آموزشی در ایتالیا، نداشتن شرط سنی برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا برای متقاضیان و برخورداری از حق کار هنگام تحصیل و بورسیه استانی رشته های تحصیلی و غیره بسیاری افراد در سراسر دنیا از جمله ایران در صدد مهاجرت تحصیلی به این کشور و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر ایتالیا هستند.

یکی از مهمترین مدارک لازم برای اپلای تحصیلی و دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر ایتالیا شرکت در آزمون ورودی دانشگاه است.

آزمون تولک (TOLC) یا Test On Line CISIA نیز مانند آزمون IMAT یک آزمون ورودی برای دانشگاه های ایتالیا است. این آزمون از سال 2005 با هدف ارزیابی دانش پایه مورد نیاز تحصیل در دانشگاه های معتبر چندین مرتبه برگزار می شود. افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا را دارند و می خواهند در این کشور به تحصیل بپردازند، برای اپلای تحصیلی و دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه مقصد باید ابتدا در آزمون تولک شرکت کنند و موفق به کسب نمره قابل قبول شوند.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

البته برخی دانشگاه های ایتالیا برای پذیرش دانشجو آزمون های اختصاصی خود را برگزار می کنند و افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه مقصد را دارند باید در آزمون مورد نظر شرکت کنند، از این رو برای ورود به این دانشگاه ها نیازی به شرکت در آزمون تولک تضمینی نمی باشد.

چنانچه داوطلبان نمرات بالایی در آزمون ورودی دانشگاه کسب کنند و در صورت دارا بودن سایر شرایط می توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور از بورسیه های تحصیلی ایتالیا نیز استفاده کنند. 

آزمون تولک آنلاین

تا سال 2020 میلادی آزمون تولک فقط به صورت حضوری در دانشگاه های برگزار کننده آزمون تولک در کشور ایتالیا برگزار می شد و داوطلبان برای شرکت در آزمون تولک حضوری (TOLC at university) باید ویزای ایتالیا دریافت می کردند تا بتوانند به این کشور سفر کنند، اما از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون های حضوری، آزمون تولک آنلاین ارائه شد، تا داوطلبان بتوانند بدون حضور در مراکز برگزارکننده به صورت غیرحضوری و آنلاین در آزمون تولک شرکت کنند.

فرمت، سوالات و نمره دهی در آزمون تولک آنلاین (TOLC@HOME) هیچ تفاوتی با آزمون تولک حضوری ندارد و تنها تفاوت آزمون آنلاین و حضوری تنها در شیوه برگزاری آزمون است.

شرایط ثبت نام آزمون تولک آنلاین

برای اینکه متقاضیان بتوانند در آزمون تولک آنلاین ثبت نام و شرکت کنند، باید واجد شرایطی باشند که از سوی دانشگاه های برگزار کننده آزمون تولک آنلاین تعیین می شود.

شرایط آزمون تولک آنلاین شامل:

  • داشتن حداقل سن 18 سال (متقاضیان کمتر از 30 سال شانس بیشتری در اخذ پذیرش تحصیلی دارند.)
  • داشتن مدرک دیپلم (12 سال)
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی یا ایتالیایی معتبر با سطح B2
  • داشتن پاسپورت معتبر
  • دسترسی به اینترنت پرسرعت
شرکت مهاجرتی هومان ویزا - مرکز برگزاری آزمون های زبان هوم ادیشن و آنلاین

در صورتی که واجد شرایط باشید، می توانید جهت ثبت نام آزمون تولک آنلاین اقدام کنید و به این منظور باید به سایت CISIA مراجعه و یک حساب کاربری ایجاد کنید و سایر مراحل ثبت نام را طبق راهنمایی ها انجام دهید و با پرداخت هزینه شرکت در آزمون تولک با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارت و یا فیش های MAV مراحل ثبت نام را به پایان رسانده، سپس یکی از تاریخ های برگزاری آزمون تولک آنلاین را دریافت می کنید و به این ترتیب می توانید، بدون نیاز به اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و سفر به این کشور در آزمون تولک در کشور خود به صورت آنلاین (غیرحضوری) شرکت کنید.

آزمون تولک آنلاین نیز مانند سایر آزمون های بین المللی از جمله آزمون GRE تضمینی، تافل و غیره چندین مرتبه در سال برگزار می شود. هر داوطلب می تواند سه مرتبه در سال و در هر ماه یک مرتبه در آزمون تولک شرکت کند.

برای پرداخت هزینه شرکت در آزمون تولک و سایر آزمون های بین المللی از جمله آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال، انواع آزمون تافل، آزمون دولینگو تضمینی و… می توانید از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

نحوه برگزاری تولک آنلاین

آزمون های تولک آنلاین (TOLC@HOME) توسط پلتفرم IT CISIA برگزار می شود و داوطلبان می توانند در منزل و یا هر محل دیگری با دسترسی به اینترنت پرسرعت، دانلود مرورگر SEB و سایر تجهیزات لازم به صورت غیرحضوری در آزمون تولک آنلاین شرکت کنند.

برای جلوگیری از تقلب در آزمون تولک آنلاین، مانند سایر آزمون های هوم ادیشن از جمله تافل IBT هوم ادیشن تضمینی و OET هوم ادیشن و غیره این آزمون با نظارت مجازی و رعایت نکات امنیتی و وجود دوربین برگزار می شود. ابزارها و فناوری های اختصاصی کلاس های درس مجازی ایجاد می کنند که در آن یک محیط کنترل شده ایجاد می شود و هر داوطلب به درستی شناسایی شود و می تواند به طور مستقل و جداگانه در آزمون تولک آنلاین شرکت کند. کلاس های مجازی توسط مراکز دانشگاهی با همکاری CISIA ایجاد و مدیریت می شود.

یکی از نکات مهمی که در هنگام برگزاری آزمون تولک آنلاین باید رعایت کنید، نحوه قرارگیری دوربین است. دوربین باید در وسط مانیتور قرار داشته باشد و شما در مدت زمان انجام آزمون نباید از جلوی دوربین جایی بروید و تکان بخورید. گوش ها نیز باید کامل دیده شود و نباید با مو یا کلاه پوشیده شده باشند، تا داوطلب نتواند از هدفون یا هندزفری برای تقلب کردن استفاده کند.

اعلام نتایج آزمون تولک آنلاین

زمان اعلام نتایج آزمون تولک آنلاین و حضوری متفاوت است. نتیجه آزمون تولک حضوری بلافاصله پس از برگزار آزمون و نتیجه آزمون تولک آنلاین 48 ساعت پس از آزمون اعلام خواهد شد و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

در سیستم نمره دهی آزمون تولک هر پاسخ صحیح 1 نمره مثبت و هر پاسخ اشتباه 0.25 نمره منفی دارد و سوالات بدون پاسخ نمره ای ندارد. 

جهت کسب موفقیت در کوتاه ترین زمان و دریافت بهترین نتیجه در آزمون های زبان بین المللی مانند آزمون آیلتس (آیلتس آکادمیک و جنرال)، آزمون ناتی (NAATI)، آزمون تافل تضمینی (تافل هوم ادیشن)، آزمون دولینگو (Duolingo)، آزمون OET تضمینی و… می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان در ارتباط باشید…

این مطلب ادامه دارد..

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ویزای ایتالیا

·       ویزای شینگن

·       ویزای شینگن ایتالیا

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون ناتی

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون GRE

·       آزمون دولینگو